Klantenservice

 

Neem contact met ons op

Het is momenteel erg druk waardoor onze reactietijd mogelijk wat langer kan zijn dan normaal. Alvast bedankt voor uw geduld!

Onze klantenservice staat maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 voor u klaar, met uitzondering van nationale feestdagen. Bereik ons via het telefoonnummer 070-301 66 10, of via het contactformulier via onderstaande knop. Het contactformulier helpt ons uw vraag gerichter te beantwoorden. Wilt u liever direct mailen? Dat kan via: klantenservice@innovaenergie.nl

Heeft u vragen over de hoge energieprijzen en maatregelen? Bekijk de info op deze pagina.

 

Naar het contactformulier

 

Zelf regelen via Mijn Innova

Wist u dat u veel energiezaken zelf kunt regelen? Uw termijnbedrag verlagen of verhogen, automatische incasso instellen, uw facturen en contractgegevens bekijken of uw verbruik nagaan. Regel het in een handomdraai.

Inloggen Mijn Innova    Hulp nodig met inloggen?


 

Vraag over de hoge energieprijs en/of het prijsplafond?

Bekijk hier meer informatie:

Klik hier

 

Phishing-mails in de omloop

Er zijn phishing-mails uitgezonden met afzender klantenservice@innovaenergie.nl. Oplichters hebben zo misbruik gemaakt van onze naam. Inmiddels is dit tegen gegaan.

Bent u klant bij Innova Energie? Tot zo ver is er niet geconstateerd dat onze klanten zijn benaderd met een dergelijke nep e-mail. De nep e-mails hebben onderwerpen die niet relevant zijn aan uw energiezaken. Twijfelt u toch aan de echtheid van een e-mail met onze naam? Negeer het bericht en neem contact op met onze klantenservice.


 

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Wachtwoord vergeten’’ te klikken.

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?

Het komt wel eens voor dat ons meterstandenverzoek gekruist heeft met het moment dat u de meterstanden heeft doorgegeven. Als u een bevestiging heeft ontvangen van ons kunt u er vanuit gaan dat uw meterstanden is verwerkt. Heeft u (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij uw meterstanden nog verwerken.

Heeft u hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?

U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat u op de volgende nota niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan.

Via Mijn Innova kunt u niet maximaal verhogen of verlagen. Heeft u een goede reden om dit wel te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

 

Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?

Het kan gebeuren dat zowel uw oude als nieuwe energieleverancier rond de overstapdatum een bedrag bij u in rekening brengt. Geen zorgen, de door u betaalde termijnbedragen worden altijd verrekend op de eindnota zodat u nooit teveel betaalt.

 

 

 

Staat uw veelgestelde vraag er niet bij?

 

Bekijk alle veelgestelde vragen

 

Geen stroom? Geen paniek!

U kunt 24 uur per dag bellen met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009. Uw melding komt dan rechtstreeks bij uw netbeheerder, zodat die meteen iets voor u kan doen.