Betaalgegevens

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging meteen in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een mogelijke dubbele betaling.

Wijzigt u uw betaling naar automatische incasso? Dan hebben wij een ingevuld en ondertekend SEPA-machtigingsformulier van u nodig. U kunt het formulier aanvragen via onze klantenservice en retourneren via e-mail of ongefrankeerd per post via antwoordnummer:

Innova Energie B.V.
Antwoordnummer 10052
2260 VB Leidschendam

Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan hebben wij per klantnummer een apart ondertekend formulier nodig. Wij adviseren u om uw gegevens te controleren voordat u uw machtiging ondertekent.

Houd er rekening mee dat bedragen die al openstaan niet automatisch kunnen worden geïncasseerd; deze moet u dus nog handmatig aan ons overmaken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Bij automatische incasso kiest u zelf of uw factuurbedrag rond de 15e of rond de 30e van de maand van uw rekening wordt afgeschreven. Wij incasseren het termijnbedrag altijd vooraf.

Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over? Dan kunt u het factuurbedrag overschrijven naar rekeningnummer (IBAN) NL70 INGB 0652 2602 25 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.