Betaalgegevens
Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Tevens kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren.
Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan heeft u voor elk klantnummer een eigen Mijn Innova account waar u de betaalgegevens kunt wijzigen. Geeft u de wijziging via SEPA door dan hebben wij voor ieder klantnummer een ondertekend machtigingsformulier nodig.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Automatische incasso betreft een kosteloze betaalwijze. Bij automatische incasso worden de betalingen rond de 30ste van de maand geïncasseerd.
Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over?
Dan kan dit naar NL54 RABO 0380 6629 73 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.
(Per 20 april 2024 hebben wij een nieuw bankrekeningnummer zoals hierboven staat vermeld. Ons oude bankrekeningnummer is NL70INGB0652260225. Dit nummer is niet meer in gebruik.)
Per handmatige bankoverschrijving betaalt u €3,02 facturatiekosten.
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen, bijvoorbeeld uw rekeningnummer wijzigen voor automatische incasso, uw automatische incasso stopzetten of juist automatische incasso instellen. Na het instellen van automatische incasso kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren.
Indien u uw rekeningnummer wilt wijzen en u doet dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling.
Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan heeft u voor elk klantnummer een eigen Mijn Innova account waar u de betaalgegevens kunt wijzigen. Geeft u de wijziging via SEPA door dan hebben wij voor ieder klantnummer een ondertekend machtigingsformulier nodig.