Top 3 vragen

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op mijn.innovaenergie.nl. Wilt u toch liever elke maand uw factuur blijven ontvangen? Stel deze optie in op “mijn Innova“.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.