Ik heb een klacht, wat nu?

Ik heb een klacht, wat nu?

  • Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar.
  • Laat uw klacht achter via het onderstaande formulier. Binnen 3 werkdagen kunt u een antwoord verwachten.

  • Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:

Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag

 

Geschillen
Bent u niet tevreden over de wijze waarop Innova Energie uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u een externe onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie, geschillencommissie Energie Prijsplafond en de Geschillencommissie Energie Zakelijk. De Geschillencommissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. U kunt meer informatie krijgen via:

www.degeschillencommissie.nl
of via 070 – 310 53 10 (uw gebruikelijke belkosten)