Inloggen

Heeft u problemen of vragen omtrent het inloggen op jouw klantomgeving? Hier vindt u alle antwoorden.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Wat is mijn klantnummer?

Het klantnummer is een uniek nummer van 6 of 7 cijfers dat gekoppeld is aan uw gegevens. U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.