Meerdere vestigingen

Waarom moeilijk als het makkelijk kan?

Als u inzet op groei, dan is het niet ondenkbaar dat uw onderneming meerdere vestigingen krijgt. Dat maakt uw onderneming succesvol, maar betekent ook meer administratieve lasten en contractbeheer. U zit er niet op te wachten om voor iedere vestiging aparte energiecontracten af te sluiten. Gecombineerd contractbeheer levert besparing op, overzicht en inzicht; als het gaat over uw energiezaken, dan kunnen wij u hierin adviseren welke oplossing de minste zorg en het grootste voordeel oplevert.

Stop energie in uw passie, dan doen wij dat ook

Met al uw energiekosten op één overzichtelijke nota heeft u altijd inzicht in uw energiezaken. Voor ondernemingen met meerdere locaties hebben wij een totaaloplossing, waarmee al uw nota’s en energieverbruik in één digitaal overzicht beschikbaar zijn en u de energiezaken van uw locaties kunt beheren, vergelijken en waar mogelijk besparingen kunt toepassen.

Samen met u stellen onze accountmanagers locatiecontracten op die aansluiten op uw energiewensen. Zo wordt complexe materie omgezet in inzichten die u helpen naar meer rendement voor uw onderneming. Met energieadvies en duurzame energieoplossingen helpen wij u op weg in de energietransitie.

Herkent u zich hierin? Bel ons!

Bel ons (070 301 66 10)

Onze voordelen op een rij:
  • Overzichtelijke verzamelfacturen.
  • Eenvoudig aan- en afmelden van locaties en energieproducten.
  • Altijd een vast contactpersoon.
  • Maatwerkoplossingen in diensten, contract en administratie.
  • Gratis slimme meters voor al uw panden.
  • Praktische adviezen om uw huidige energieverbruik te verlagen.
  • Advies over duurzame energieoplossingen om uw rendement te verbeteren.
  • 100% groene stroom.
  • Scherpe energietarieven.

Heeft u een verbruik van meer dan 50.000 kWh stroom en/of meer dan 20.000 m3 gas per jaar?

Wij bespreken graag extra servicevoordelen. Meer weten over onze locatiediensten?

Maak nu een afspraak met ons accountteam

Veelgestelde vragen

Gas en elektriciteit

Hoe kan ik mijn netbeheerder bereiken?

Hieronder vindt u een overzicht van alle regionale netbeheerders met links naar hun contactpagina. U heeft alleen rechtstreeks met uw netbeheerder te maken als u grootverbruiker bent.

Coteq Netbeheer (voorheen Cogas)

Enduris

Enexis

Liander

RENDO

Stedin

Westland Infra

Wie moet ik bellen bij een storing of gaslek?

Bij storingen of een (vermoeden van) gaslek belt u het Nationaal Storingsnummer 0800 9009. Dit nummer is gratis en 24 uur per dag bereikbaar.

Wanneer heb ik contact met mijn netbeheerder?

Als u een kleinverbruiker bent, heeft u alleen contact met uw netbeheerder als u uw aansluiting wilt verzwaren of verlichten. Alle andere zaken regelen wij voor u met de netbeheerder. De kosten die u aan ons betaalt voor het gebruik en onderhoud van het netwerk dragen wij ook af aan uw netbeheerder.

Bent u een grootverbruiker? Dan heeft u rechtstreeks een contract afgesloten met de netbeheerder en brengen wij u geen kosten in rekening voor het gebruik van het net. U onderhoudt zelf contact met de netbeheerder voor alle zaken die met het net en uw aansluiting te maken hebben.

Wie is mijn netbeheerder?

De netbeheerder wordt per regio bepaald. Wie de netbeheerder in uw regio is kunt u hier terug vinden. Op uw energienota’s staat tevens aangegeven wie uw netbeheerder is.

Moet ik stroom en gas afnemen bij dezelfde energieleverancier?

Nee, u bent vrij om uw gas en elektriciteit bij verschillende energieleveranciers af te nemen. Houd er wel rekening mee dat elke partij andere tarieven en voorwaarden heeft. Dat kan administratieve zorgen met zich meebrengen.

Meer vragen
 

Onze oplossingen

Contact met Innova Energie

Meer uit uw energie halen? Ik help u graag!

We vertellen graag het hele verhaal

Zodat u echt slimme keuzes kunt maken.
17
okt

Op naar duurzaamheid met het nieuwe regeerakkoord

Bekijk artikel
11
okt

Energieopwekkende geluidsschermen langs A50

Bekijk artikel