Meest gestelde vragen
Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?
Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Wachtwoord vergeten’’ te klikken.
Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?
Het komt wel eens voor dat ons meterstandenverzoek gekruist heeft met het moment dat u de meterstanden heeft doorgegeven. Als u een bevestiging heeft ontvangen van ons kunt u er vanuit gaan dat uw meterstanden is verwerkt. Heeft u (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij uw meterstanden nog verwerken.
Heeft u hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.
Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat u op de volgende nota niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan.
Via Mijn Innova kunt u niet maximaal verhogen of verlagen. Heeft u een goede reden om dit wel te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.
Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?
Het kan gebeuren dat zowel uw oude als nieuwe energieleverancier rond de overstapdatum een bedrag bij u in rekening brengt. Geen zorgen, de door u betaalde termijnbedragen worden altijd verrekend op de eindnota zodat u nooit teveel betaalt.