Klachten procedure
Ik heb een klacht, wat nu?
- Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar.
- Laat uw klacht achter via het onderstaande formulier. Wij doen ons uiterste best om binnen 3 werkdagen antwoord te geven.
- Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:
Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag
Uw ervaring met telefonische verkoop
Heeft een klacht over een partner? U zou ons enorm helpen door uw ervaring met ons te delen, dit kunt u hier doen.
Geschillen
Bent u niet tevreden over de wijze waarop Innova Energie uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u een externe onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie, geschillencommissie Energie Prijsplafond en de Geschillencommissie Energie Zakelijk. De Geschillencommissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. U kunt meer informatie krijgen via:
www.degeschillencommissie.nl
of via 070 – 310 53 10 (uw gebruikelijke belkosten)