Inloggen
Heeft u problemen of vragen omtrent het inloggen op Mijn Innova? Hier vindt u alle antwoorden.
Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?
Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Wachtwoord vergeten’’ te klikken.
Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?
Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten”.
Wat is mijn klantnummer?
U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd. Het klantnummer is een uniek nummer wat uit 6 tot maximaal 10 cijfers bestaat.
Wat zijn mijn inloggegevens?
Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten?
Klik dan bij Inloggen op “Wachtwoord vergeten”.
U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.