Inloggen Klantportaal

Op mijn Inova kunt u de meeste energiezaken eenvoudig zelf regelen.

Bent u particuliere klant? Klik dan hier om in te loggen.

Bent u zakelijke klant? Klik dan hier om in te loggen.

Op het klantportaal regelt u al uw energiezaken snel en makkelijk zelf. U krijgt inzicht in uw verbruik, kosten én kunt zelf uw termijnbedrag aanpassen.


Inloggen

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is mijn klantnummer?

Het klantnummer is een uniek nummer van 6 of 7 cijfers dat gekoppeld is aan uw gegevens. U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Heeft u nog niet eerder ingelogd op Mijn Innova? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij direct een account voor u kunnen aanmaken.

 

Bellen is sneller

Binnen 30 seconden advies of hulp nodig? Wij helpen u graag!