Top 10 vragen

Ik heb het aanbod van Innova Energie nog niet geaccepteerd. Ontvang ik na 1 december nog wel energie?

Natuurlijk krijgt u nog gewoon energie van ons. Zolang u niet heeft gekozen voor een andere energieleverancier blijven wij energie leveren tegen het variabele tarief. Als u kiest voor een andere energieleverancier dan zeggen zij uw overeenkomst bij ons op. Daar hoeft u dus niets aan te doen. Wij wijzen u natuurlijk wel graag op het aanbod voor een energiecontract met vaste tarieven dat u al van ons ontvangen heeft. Daarbij profiteert u van scherpe vaste tarieven en een cash back die kan oplopen tot € 180,-.

Veranderen nu ook mijn tarieven en voorwaarden?

Ja, de tarieven en voorwaarden van Energieflex komen te vervallen per 31-10. U heeft een e-mail ontvangen met een nieuw aanbod voor voordelige vaste tarieven en een cashback tot €180,-.

Ik heb al een nieuw contract gesloten met een andere leverancier.

Als je al een contract hebt afgesloten bij een andere leverancier, dan gaat dit contract gewoon door. Je hoeft bij ons niet op te zeggen. Je nieuwe leverancier geeft aan ons door dat zij de levering over nemen. Je hebt wel een leveringsovereenkomst ontvangen met variabele tarieven. Dat is omdat we je wel stroom en gas leveren tot de afgesproken ingangsdatum van het contract bij je nieuwe leverancier.

Ontvang ik de aan mij beloofde welkomstpremie of welkomstbonus nog van Energieflex?

Daar hebben wij helaas geen informatie over. Neem hiervoor s.v.p. contact op met EnergieFlex.

Waarom betaal ik in november 2 keer voor mijn energie?

Normaal gesproken betaal je aan het einde van de maand voor de volgde maand. Omdat je per 1 november klant bij ons bent geworden, konden we niet al eind oktober incasseren of de factuur sturen. Dat doen we daarom nu begin november. Eind november betaal je voor de maand december.

Wat wordt mijn nieuwe termijnbedrag?

Het nieuwe termijnbedrag vind je terug in je contractbevestiging die je begin november van ons ontvangt.

Wanneer gaat mijn contract bij Innova Energie in?

Innova Energie neemt per 1 november de levering over van je energie. Dat is ook de ingangsdatum van het contract.

Waar kan ik terecht met vragen over Energieflex?

Energieflex levert jouw stroom en gas tot en met 31 oktober 2018. Tot deze datum kun je met al je vragen terecht bij Energieflex. Vragen met betrekking tot het faillissement en de afwikkeling hiervan kun je per e-mail stellen aan de curator.

Wat verandert er allemaal voor mij?

Je blijft natuurlijk gewoon energie ontvangen op jouw adres. Met ingang van 1 november is Innova Energie jouw energieleverancier. Daarna ontvang je een zeer concurrerend aanbod voor een energiecontract met vaste tarieven. Je hoeft dan ook niet op zoek te gaan naar een nieuwe leverancier.

Kom ik zonder gas of stroom te zitten?

Nee, per 1 november wordt de levering overgenomen door Innova Energie. Zo ben je verzekerd dat je zorgeloos gebruik kunt blijven maken van energie. Wij zullen je binnenkort verrassen met een mooi aanbod.