Wijziging doorgeven
Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Tevens kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren. U kunt een automatische incasso ook doorgeven via een ingevuld en ondertekend SEPA-machtigingsformulier. Dit formulier kunt u aanvragen via onze klantenservice en ondertekend retourneren via e-mail of ongefrankeerd per post via antwoordnummer:
Innova Energie B.V.
Antwoordnummer 10052
2260 VB Leidschendam
Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan heeft u voor elk klantnummer een eigen Mijn Innova account waar u de betaalgegevens kunt wijzigen. Geeft u de wijziging via SEPA door dan hebben wij voor ieder klantnummer een ondertekend machtigingsformulier nodig.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Bij automatische incasso kunt u ervoor kiezen de betalingen rond de 15de of rond de 30ste van de maand te laten incasseren. Wanneer u kiest voor afschrijving rond de 30ste dan wordt u termijnbedrag vooraf geïncasseerd.
Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over? Dan kan dit naar IBAN NL70 INGB 0652 2602 25 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.
Begint uw klantnummer met 000. Dan kunt u een openstaande betaling overmaken naar IBAN NL70 INGB 0650 5088 90 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.
Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?
U kunt uw persoonsgegevens snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Wilt u uw contract overdragen aan een ander of een naamswijziging van de contractant doorvoeren, dan moeten we dit schriftelijk vastleggen. Ook bij andere wijzigingen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?
Een contactpersoon kunt u makkelijk zelf toevoegen via Mijn Innova. Hiervoor dient u de volgende persoonsgegeven door te geven, voor- en achternaam, geboortedatum en eventueel contactgegevens als e-mailadres en telefoonnummer. Houd er rekening mee dat een contactpersoon alleen gemachtigd is om inhoudelijke informatie rondom het energiecontract te bespreken en/of wijzigen. Contractuele wijzigingen kunnen alleen worden uitgevoerd door de contractant.
Wanneer geef ik mijn verhuizing door?
Wij ontvangen uw verhuisbericht graag minimaal 14 dagen voor de sleuteloverdracht, zodat wij uw energiecontract zorgeloos voor u kunnen meeverhuizen. U kunt uw verhuizing gemakkelijk doorgeven via Mijn Innova of u kunt een verhuisformulier opvragen bij onze klantenservice.
Waarom betaal ik een termijnbedrag?
U betaalt uw termijnbedrag als deel van de jaarlijkse kosten voor stroom en/of gas. Het termijnbedrag is een voorschot en brengen wij dus vooraf in rekening. Na een jaar ontvangt u van ons een jaarnota waarop wij de in rekening gebrachte termijnbedragen verrekenen met uw definitieve energiekosten.
Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat wij samen met u voorkomen dat u op de volgende jaarnota voor onaangename financiële verrassingen komt te staan. Wilt u weten of uw huidige termijnbedrag nog steeds verstandig is? Neem dan contact op met onze klantenservice.