Betaalgegevens
Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Tevens kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren. U kunt een automatische incasso ook doorgeven via een ingevuld en ondertekend SEPA-machtigingsformulier. Dit formulier kunt u aanvragen via onze klantenservice en ondertekend retourneren via e-mail of ongefrankeerd per post via antwoordnummer:
Innova Energie B.V.
Antwoordnummer 10052
2260 VB Leidschendam
Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan heeft u voor elk klantnummer een eigen Mijn Innova account waar u de betaalgegevens kunt wijzigen. Geeft u de wijziging via SEPA door dan hebben wij voor ieder klantnummer een ondertekend machtigingsformulier nodig.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Bij automatische incasso kunt u ervoor kiezen de betalingen rond de 15de of rond de 30ste van de maand te laten incasseren. Wanneer u kiest voor afschrijving rond de 30ste dan wordt u termijnbedrag vooraf geïncasseerd.
Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over? Dan kan dit naar IBAN NL70 INGB 0652 2602 25 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.
Begint uw klantnummer met 000. Dan kunt u een openstaande betaling overmaken naar IBAN NL70 INGB 0650 5088 90 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.