Waar moet ik aan denken als ik ga opzeggen?

Houd rekening met een opzegtermijn van 30 kalenderdagen. Daarnaast kunnen wij bij een voortijdige beëindiging van het contract een opzegvergoeding en eventueel reeds uitbetaalde kortingen en vergoedingen bij u in rekening brengen. Bij een opzegging in geval van overlijden of faillissement is het mogelijk dat wij om aanvullende informatie of bewijsstukken zullen vragen.

Heeft u een contract […]

Waar moet ik aan denken als ik ga opzeggen?2024-06-19T15:00:34+02:00

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

Stapt u over? Dan regelt uw nieuwe leverancier uw overstap. Heeft u een contract met vaste tarieven, dan betaalt u bij voortijdige beëindiging een opzegvergoeding en dient u eventueel reeds uitbetaalde kortingen en vergoedingen terug te betalen.

Jammer dat u overweegt uw contract bij ons op te zeggen. U kunt opzeggen door ons een e-mail te […]

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?2024-06-25T10:30:10+02:00

Wat gebeurt er als ik niet verleng?

Wanneer uw contract afloopt blijven wij uw bedrijfspand en/of woning voorzien van energie. Uw contract gaat automatisch over naar een standaardcontract met variabele tarieven. Onze variabele tarieven bewegen mee met de marktprijs. Een variabel contract kunt u kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.

Wat gebeurt er als ik niet verleng?2024-06-19T14:44:08+02:00

Hoe lang loopt mijn contract nog?

In uw contractbevestiging vindt u alle informatie over uw contract, zoals de looptijd en de producten die u afneemt. Deze informatie kunt u ook terug vinden via Mijn Innova.

Hoe lang loopt mijn contract nog?2024-06-25T10:14:08+02:00

Werkt Innova Energie samen met tussenpersonen?

Ja, wij werken samen met verschillende onafhankelijke tussenpersonen om u met onze producten en diensten te laten kennismaken.

Werkt Innova Energie samen met tussenpersonen?2024-06-19T14:34:43+02:00

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Tevens kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren.

Heeft u meerdere energiecontracten bij ons? Dan heeft u voor elk klantnummer een eigen Mijn Innova account waar u de betaalgegevens kunt wijzigen. Geeft u de wijziging via SEPA door dan hebben […]

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?2024-06-19T14:32:45+02:00

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Automatische incasso betreft een kosteloze betaalwijze. Bij automatische incasso worden de betalingen rond de 30ste van de maand geïncasseerd.

Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over?
Dan kan dit naar NL54 RABO 0380 6629 73 t.n.v. Innova Energie, onder […]

Welke betaalmogelijkheden zijn er?2024-06-19T14:31:20+02:00

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?

U kunt uw persoonsgegevens snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Wilt u uw contract overdragen aan een ander of een naamswijziging van de contractant doorvoeren? Neem dan contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?2024-06-19T14:29:22+02:00
Go to Top