Klantenservice2024-11-25T09:58:14+01:00

Hoe kunnen wij je helpen?

Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn-omgeving

Contract bekijken

Facturen bekijken

Verbruik inzien

Verhuizing doorgeven

Duurzame oplossingen

Nog niet gevonden wat je nodig hebt? Bekijk hier meer informatie.

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?2024-07-15T12:03:35+02:00

U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat u op de volgende nota niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan.

Via Mijn Innova kunt u niet maximaal verhogen of verlagen. Heeft u een goede reden om dit wel te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?2024-08-19T16:27:48+02:00

Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?2024-08-19T16:01:14+02:00

Het kan voorkomen dat ons meterstandenverzoek gekruist is met het moment dat je de meterstanden hebt doorgegeven. Heb je een bevestiging van ons ontvangen? Dan kun je ervan uitgaan dat jouw meterstanden zijn verwerkt. Heb je (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij jouw meterstanden nog verwerken.

Heb je hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Algemeen & nieuws

Hoe kan ik mijn vaste terugleveringskosten beperken?2024-08-20T13:09:52+02:00

Je kunt de vaste terugleveringskosten beperken door de opgewekte energie direct te verbruiken in plaats van terug te leveren aan het net. Hierdoor verminder je het aantal kWh dat je teruglevert en zijn de kosten lager.

Zijn de vaste terugleveringskosten voor iedereen verhoogd?2024-09-09T13:00:49+02:00

Nee, de verhoging geldt alleen voor klanten die een bepaald aantal kWh aan het net terugleveren. Klanten die minder terugleveren, betalen geen extra vaste terugleveringskosten. Lees hier meer over de vaste terugleveringkosten.

Voor wie en vanaf wanneer geldt de verhoging van vaste terugleveringskosten?2024-08-21T10:19:42+02:00

De verhoging geldt per 1 augustus 2024 en is van toepassing op nieuwe klanten die vanaf deze datum een contract hebben afgesloten. Het betreft enkel klanten met zonnepanelen.

Facturen en betalen

Uw eerste termijnnota2024-09-09T13:18:14+02:00

Als uw levering voor de 16e van de maand begint, betaalt u het hele termijnbedrag voor die maand. Dit bedrag wordt binnen twee weken na de start van de levering afgeschreven. Op uw jaarnota worden de betaalde termijnbedragen verrekend met uw daadwerkelijke verbruik. Wanneer u te veel heeft betaald, krijgt u het op dat moment terug. Aan het eind van de eerste maand krijgt u nog een termijnnota voor de volgende maand. U betaalt de termijnnota’s vooruit.

Als uw levering op of na de 16e van de maand begint, krijgt u alleen een termijnnota voor de volgende maand. Op uw jaarnota worden de betaalde termijnbedragen verrekend met uw daadwerkelijke verbruik.

Wat verandert er precies bij Innova Energie?2024-06-25T10:24:18+02:00

Vanaf 20 april 2024 stapt Innova Energie over naar een andere bank: de Rabobank. Ons nieuwe bankrekeningnummer is: NL54 RABO 0380 6629 73.

Meer vragen over ons nieuwe bankrekening nummer? Klik hier.

Wat is een loyaliteitsbonus?2024-06-20T16:58:54+02:00

Een loyaliteitsbonus is een beloning die we bieden aan trouwe klanten die bij ons blijven tot het einde van hun contract. Het is onze manier om waardering te tonen voor uw langdurige betrokkenheid.

Regel het via Mijn Innova

Wist je dat je veel energiezaken zelf kunt regelen? Je termijnbedrag verlagen of verhogen, automatische incasso instellen, je facturen en contractgegevens bekijken of je verbruik nagaan. Regel het in een handomdraai.

  • Je facturen en contractgegevens bekijken

  • Je termijnbedrag aanpassen

  • Je energieverbruik volgen

  • Je contract verlengen

Log in op mijn innova energie

Onze nota’s leggen we graag uit

Termijn-nota

Een termijnnota is een nota waarmee je het afgesproken termijnbedrag per maand betaald. Dit bedrag is gebaseerd op het standaard jaarverbruik en kan jaarlijks worden aangepast als het verbruik verandert. Op deze nota zie je het bedrag wat elke maand wordt afgeschreven, voor welke producten dit geldt en wat de vervaldatum is. Lees meer…

Jaar-nota

Elk jaar ontvang je een jaarnota waarmee de jaarverrekening plaatsvindt. Al je betaalde termijnbedragen van het afgelopen jaar worden bij elkaar opgeteld, en vergeleken met de daadwerkelijke energiekosten die je voor je energieverbruik op je adres zou moeten betalen. Het verschil betaal je bij óf krijg je terug. Lees meer…

Eind-nota

Als de energielevering van één of meerdere producten bij je adres wordt gestopt, ontvang je een eindnota. Hiermee vindt de verrekening plaats van je betaalde termijnbedragen met de daadwerkelijke kosten van je energieverbruik. Het verschil betaal je bij of krijg je terug. Lees meer…

Innova Energie besparen

Slim besparen

Wil je weten hoe je slim kunt omgaan met je energieverbruik en tegelijkertijd kunt besparen op je energiekosten?

Innova Energie Gemakkelijk overstappen

Innova Dynamisch

Met Innova Dynamisch profiteer je elke dag van scherpe, wisselende energietarieven die meebewegen met de markt. Jij bepaalt wanneer je verbruikt en bespaart op momenten dat de prijzen laag zijn. Voor wie flexibel wil inspelen op de voordeligste energiepieken en écht grip wil hebben op zijn energiekosten.

klantenservice Innova Energie man

Zakelijk

Als jouw energiepartner helpen wij het rendement van je onderneming te verbeteren met scherpe tarieven en duurzame oplossingen. Onze experts begeleiden jou van a tot z. Of het nu gaat om een MKB of een grootzakelijk bedrijf. Innova Energie denkt met je mee!

Zo kan je ons bereiken

Telefoon

Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00.

Bel ons op 070-301 66 10.

E-mail

Mail ons altijd, we reageren binnen werktijden: 09:00 – 17:00.

Contactformulier

Vul het contactformulier in en vermeld naam en klantnummer.

Go to Top