Skip to content
Stroom & Gas
Mijn Innova
Mijn Innova
Search for:
STROOM EN GAS
Stroom en Gas
Stroom
Gas
PRODUCTEN
Vast Contract
Innova Dynamisch
SNEL NAAR …
Overstappen
Verlengen
Energie besparen
Klantenservice
Zakelijk
Klantenservice
Zakelijk
Mobiel hamburger
Mijn Innova
Mijn Innova
Search for:
STROOM EN GAS
Stroom en Gas
Stroom
Gas
PRODUCTEN
Vast Contract
Innova Dynamisch
SNEL NAAR …
Overstappen
Verlengen
Energie besparen
Klantenservice
Zakelijk
Search for:
Mijn Innova
Mijn Innova
Contactformulier
jimmy abdoel
2024-07-23T13:49:06+02:00
Contact formulier
Contactgegevens:
Ben je al klant?
*
Ja
Nee
Je vraag gaat over
*
Mijn vraag gaat over... *
Contract
Facturen & betalen
Verbruik & meterstanden
Contract
*
Verlengen
Huidige tarieven en looptijd
Verhuizen
Opzeggen
Annuleren
Inloggen
Opzeggen
*
Verhuizing
Overstap
Anders
Facturen & betalen
*
Ik wil een kopie factuur
Betalingen
Vergoeding declareren
Verbruik& meterstanden
*
Meterstanden doorgeven
Termijnbedrag aanpassen
Maandelijks energierapport
Wat leuk dat je wilt verlengen! Je kunt in je klantportaal onder het kopje ‘Producten’ zien of je al in aanmerking komt voor een verlengingsaanbod. Of direct via de homepage je gegevens invullen.
*
Je gebruikersnaam is je klantnummer en je wachtwoord heb je ontvangen bij het aanvragen van je account. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
*
Als je het aangeboden contract binnen de 14 dagen bedenktijd wilt annuleren, kun je het herroepingsformulier per e-mail sturen naar klantenservice@innovaenergie.nl. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ons als je aanbod geannuleerd is.
*
Je huidige tarieven en looptijd vind je terug in het klantportaal onder het kopje ‘Producten’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Succes met het verhuizen! Je kunt opzeggen door in onderstaand contactformulier je aansluitgegevens en de gewenste einddatum door te geven. Stap je over? Dan regelt je nieuwe leverancier je overstap en hoef je niets te doen.
*
Je nieuwe leverancier regelt de overstap. De startdatum van je nieuwe leverancier is tevens de einddatum bij Innova Energie. Je hoeft niets te doen.
*
Wij kunnen de opzegging niet verwerken omdat je geen reden opgeeft.
*
Gefeliciteerd met je nieuwe woning/bedrijfspand! Je verhuizing kun je gemakkelijk doorgeven in je klantportaal onder het kopje ‘Producten’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Je kunt al je facturen inzien onder het kopje ‘Facturen’ in je klantportaal. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Wil je weten of je nog een betaling open hebt staan? Dit kun je gemakkelijk bekijken in je klantportaal onder het kopje ‘Facturen’. Hier kun je tevens de facturen downloaden om eventueel over te gaan tot een betaling. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Om de opzegvergoeding van je vorige leverancier te declareren, hebben we de complete nota nodig. Stuur een kopie van de nota naar klantenservice@innovaenergie.nl zodat we je verzoek in behandeling kunnen nemen.
*
Heb je een verzoek van ons ontvangen om je meterstanden door te geven? Je kunt je meterstanden gemakkelijk doorgeven in je online account. Klik hier om naar je online account te gaan. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Je termijnbedrag verhogen of verlagen? Dit kan gemakkelijk in je klantportaal onder het tabje ‘Termijnbedrag’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Wil je je maandelijkse verbruik inzien? Je kunt je maandelijkse energierapporten en je verbruik gemakkelijk downloaden en inzien in je klantportaal onder het tabje ‘Verbruik’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Vraag/opmerking
*
E-mailadres
*
Je klantnummer
Postcode
*
Huisnummer + toevoeging
*
Telefoonnummer
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Page load link
Go to Top