Navigatie
Home
Particulier
Zakelijk
Producten
Contact
Veelgestelde vragen
Blog
Snel naar
Stroom en gas
Duurzaam ondernemen
Duurzaam wonen
Innova Duurzaam
Hulp nodig met inloggen?
Zoeken
Stroom & Gas
Zakelijk
Contact
Veelgestelde vragen
Zoeken
Inloggen
Contactformulier
Wij komen zo snel mogelijk op u terug!
Contactformulier
Contactgegevens:
Bent u al klant?
*
Ja
Nee
Uw vraag gaat over
*
Mijn vraag gaat over... *
Contract
Facturen & betalen
Verbruik & meterstanden
Contract
*
Verlengen
Huidige tarieven en looptijd
Verhuizen
Opzeggen
Annuleren
Inloggen
Opzeggen
*
Verhuizing
Overstap
Anders
Facturen & betalen
*
Ik wil een kopie factuur
Betalingen
Vergoeding declareren
Verbruik& meterstanden
*
Meterstanden doorgeven
Termijnbedrag aanpassen
Maandelijks energierapport
Wat leuk dat u wilt verlengen! U kunt in uw klantportaal onder het kopje ‘Producten’ zien of u al in aanmerking komt voor een verlengingsaanbod. Of direct via de homepage uw gegevens invullen.
*
Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
*
Indien u het aangeboden contract wilt annuleren binnen de 14 dagen bedenktijd kunt u het herroepingsformulier per e-mail sturen naar klantenservice@innovaenergie.nl. U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ons als uw aanbod geannuleerd is.
*
Uw huidige tarieven en looptijd vind u terug in het klantportaal onder het kopje ‘Producten’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Succes met het verhuizen! U kunt opzeggen door in onderstaand contactformulier uw aansluitgegevens en de gewenste einddatum door te geven. Stapt u over? Dan regelt uw nieuwe leverancier uw overstap en hoeft u niets te doen.
*
Uw nieuwe leverancier regelt de overstap. De startdatum van uw nieuwe leverancier is tevens de einddatum bij Innova Energie. U hoeft niets te doen.
*
Wij kunnen de opzegging niet verwerken omdat u geen reden opgeeft.
*
Gefeliciteerd met uw nieuwe woning/bedrijfspand! Uw verhuizing kunt u gemakkelijk doorgeven in uw klantportaal onder het kopje ‘Producten’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
U kunt al uw facturen inzien onder het kopje ‘Facturen’ in uw klantportaal. Klik rechtsboven op inloggen
*
Wilt u weten of u nog een betaling heeft open staan? Dit kunt u gemakkelijk bekijken in uw klantportaal onder het kopje ‘Facturen’. Hier kunt u tevens ook de facturen downloaden om eventueel over te gaan tot een betaling. Klik rechtsboven op inloggen
*
Om de opzegvergoeding van uw vorige leverancier te declareren hebben wij de complete nota nodig. Stuur een kopie nota naar klantenservice@innovaenergie.nl zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen.
*
Heeft u een verzoek van ons ontvangen om uw meterstanden door te geven? U kunt uw meterstanden gemakkelijk doorgeven in uw online account. Klik hier om naar uw online account te gaan. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Uw termijnbedrag verhogen of verlagen? Dit kan gemakkelijk in uw klantportaal onder het tabje ‘Termijnbedrag’. Klik rechtsboven op inloggen
*
Wilt u uw maandelijkse verbruik inzien? U kunt uw maandelijkse energierapporten en uw verbruiken gemakkelijk downloaden en inzien in uw klantportaal onder het tabje ‘Verbruik’. Klik rechtsboven op inloggen.
*
Vraag/opmerking
*
E-mailadres
*
Uw klantnummer
Postcode
*
Huisnummer + toevoeging
*
Telefoonnummer
Comments
This field is for validation purposes and should be left unchanged.