Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn Innova

Wist u dat u veel zaken zelf kunt regelen via Mijn Innova? Verlaag of verhoog met gemak uw termijnbedrag, stel automatische incasso in, bekijk uw facturen en contractgegevens of ga uw verbruik na.

Hulp nodig met inloggen?

 

Top 3 vragen

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op . Wilt u toch liever elke maand uw factuur blijven ontvangen? Stel deze optie in op “.

 

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op mijn.innovaenergie.nl. Wilt u toch liever elke maand uw factuur blijven ontvangen? Stel deze optie in op “mijn Innova“.

 

  • Cashback (Wanneer ontvang ik mijn cashback? – Hoe hoog is mijn cashback? – Waarom moet ik mijn cashback terugbetalen?) wordt toch al uitgelegd onder het kopje Cashback?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?Hoe kan ik een betalingsregeling treffen? Worden al uitgelegd bij Betaalmogelijkheden.
  • Alle vragen bij Jaarafrekening zijn al eerder beantwoord. Is deze herhaling nodig?
  • De vragen bij Opzegvergoeding staan ook al onder Opzeggen.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het zou kunnen dat u uw klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of dat uw Mijn Innova account nog niet geactiveerd is. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

 


Neem contact met ons op


Overige veelgestelde vragen