Heb je het al gehoord?
Met de introductie van Innova Zon Zeker biedt Innova Energie een nieuw stroom én gas energiecontract dat huishoudens met ongeveer 8 tot 12 zonnepanelen niet alleen zekerheid biedt met vaste prijzen, maar hen ook de komende 3 jaar vrijstelt van de vaste terugleveringskosten die bij veel andere leveranciers gelden. Met Innova Zon Zeker kom je dus niet voor verrassingen te staan en wordt duurzaamheid beloond.
Gegarandeerd 3 jaar geen vaste terugleveringskosten als je tot 3.000 kWh per jaar teruglevert.
3 jaar vaste, lage prijzen en zekerheid.
Overstappen is simpel en binnen 5 minuten geregeld
Dit zeggen onze klanten...
Peter Castelijn
16:06 04 Oct 24
Snel, vriendelijk en accuraat geholpen door medewerkster. Zeer tevreden !
Roy de Haan
16:19 03 Oct 24
Ahmet Aygun heeft een administratieve fout binnen Innova snel kunnen oplossen. En telkens ons goed geholpen als we vragen hadden. Geen nood Ahmet lost het op.
huub
22:21 02 Oct 24
Ben op een vriendelijke en hulpvaardige manier door de helpdeskmedewerker geholpen. De gegeven informatie was correct, klantgericht en terzake doend.
klaas struiksma
15:15 02 Oct 24
Meneer heeft me stap voor stap keurig laten zien wat mijn nieuwe termijnbedrag was. Kundig en met geduld
Ferry da Costa
14:47 30 Sep 24
Vriendelijk en accuraat op mijn vraag ingespeeld. Nagekeken en opgelost! Dank aan uw collega Alex de Klein
Freek Hamer
11:14 28 Sep 24
Contact met de dame van de klantenservice is heel prettig verlopen. Geen wachttijd aan de telefoon, duidelijke uitleg op mijn vragen. Ben er heel tevreden over.
Charlotte De Boer
08:14 28 Sep 24
De dame was heel vriendelijk, aanmoedigend en onderzoekend. Heel tevreden
jt Vries
21:16 27 Sep 24
Mijn vraag werd zeer en duidelijk behandeld en uitgelegd door een medewerker die goed onderlegd was vwb mijn probleem.
A. Maria
18:29 27 Sep 24
Geduldige medewerker had ik aan de lijn. Meedenkend en attent ben ik geholpen.
Carl-Olov van Seventer
20:43 26 Sep 24
De man van de klantenservice heeft mij vriendelijk te woord gestaan om mijn probleem op te lossen. Innova is een content leverancier van energie en goed te vertrouwen.
TiejeeTon
17:59 26 Sep 24
ik ben prettig en duidelijk geholpen n.a.v. mijn vragen over de jaarafrekening
Wia Boonstra
15:38 25 Sep 24
Vriendelijke en geduldige medewerker met verstand van zaken.Mijn vragen zijn naar tevredenheid afgehandeld.
L. B. Willemse
14:29 24 Sep 24
Kreeg een goed en duidelijk antwoord. De dame aan de lijn luisterde goed en antwoordde rustig.
John Groenveld
17:52 23 Sep 24
Word netjes te woord gestaan overal een antwoord op en anders word er naar gezocht om een antwoord.Dus ja een zeer nette behandeling met goede uitleg.
Wim van zijl
12:40 23 Sep 24
heel goed gesprek gehad met een zeer vriendelijke dame!ging over het termijnbedrag
Dortie Been
06:10 21 Sep 24
De vrouw die mij gisteren te woord stond, hielp mij uitstekend: ze was en bleef vriendelijk, zocht zaken zorgvuldig uit, gaf de diverse opties door waaruit ik kon kiezen en kwam haar belofte direct na door mij de beloofde offerte toe te sturen!
Amjad Sheikh
13:38 20 Sep 24
Ik heb Zeer vriendelijke behulpzaam mevrouw aan de telefoon gehad en mijn probleem gelijk opgelost.
Theo Heuvels
15:25 19 Sep 24
Ik ben in mijn vriendelijk telefoongesprek snel en correct door jullie behandeld
Peter Postmaa
13:57 19 Sep 24
Heel vriendelijk geholpen (heb helaas de naam vd dame niet kunnen verstaan). Mijn probleem werd onmiddellijk tijdens het gesprek opgelost. Dank voor de voortreffelijke service.
Gerard Hendrik v der Poel
16:33 18 Sep 24
Heel goed door de klantenservice behandelt. Geholpen door mw de Witte. Heeft zeer geduldig mijn vragen beantwoord. Heeft mij goed meegenomen in de jaarnota's die ik van Innova heb ontvangen. Zeer kundig en heel klantvriendelijk. Dit is de manier waarop een klant wilt worden geholpen. Chapeau. Klant: Gerard van der Poel
Lizet V
18:09 17 Sep 24
Ik ben erg vriendelijk geholpen bij het regelen van mijn verhuizing! Ik raad Innova erg aan!
Bart Vink
14:20 16 Sep 24
Eerste jaar van mijn contract is voorbij en ik zal veel geld terug krijgen. Nieuwe termijnbedrag is bekend dus het is ook precies bekend wat ik verbuik heb in het afgelopen jaar, aangezien alles digitaal gaat is een jaarafrekening automatisch binnen enkele seconde gegenereerd en is het bedrag dat ik terug krijg bekend. Helaas komt de afrekening pas 4 tot 6 weken na de 365ste dag van het contractjaar. Waarom kan dit niet meteen bekend worden gemaakt, en waarom moet ik zo lang wachten tot het geld word overgemaakt ? Ik snap dat het misschien gecontroleerd moet worden maar ook dit duurt toch geen 4 tot 6 weken ?
Florine Mathilda Wieland-Kowid
09:01 14 Sep 24
Op elke vraag, krijg ik meteen antwoord. Het zijn korte lijnen en wij kunnen iedere uitdaging samen oplossen. Ook de dienstverlening is toppie. Maar vooral blijf in gesprek met elkaar indien nodig!
Niels de Roo
15:34 13 Sep 24
Prima geholpen met de aansluiting voor mijn nieuwe woning. Ben al meerdere jaren naar volle tevredenheid klant bij Innova.
P Verwoerd
13:47 13 Sep 24
Fijn en duidelijke uitleg over verlenging contract en tarieven daarvoor zodat ik weer , helemaal tevreden bent.Vooral ook heel blij omdat mevrouw aan de lijn van Innova Energie klantenservice zelfs zorgt als cadeau voor een AZ-shirt met Innova-energie erop als sponsor naar mij toe : ben zo blij !Zodat ik met dat shirt door het hele land ook bij uitwedstrijden AZ daardoor voor nog meer Innova-Energie door het hele land kunnen gaan : AZ & INNOVA-ENERGIE FOREVER !
Chris Koenders
13:50 10 Sep 24
Helaas klopt de jaarnota van Innova van geen kant. Dat ligt niet aan jullie maar aan de VVE Schutterije. Die hebben twee meternummers verwisseld. Daarom klopt mijn jaarnota niet. Ik heb hierover gebeld met Klantenservice en die mevrouw heeft alles genoteerd en doorgezet naar de juiste afdeling. Ik krijg nu een juiste gas-electra jaarnota 2023-2034 met de juiste termijnbedragen.mvgr.Chris Koenders klno 2284349
Joop van den Berg
13:13 10 Sep 24
Goed en duidelijk te woord gestaan. Wel jammer dat er voor zonnepanelen een heffing ingevoerd gaat worden.
Ruud Kwakernaak
20:11 09 Sep 24
Keurige medewerker die luisterde en alles naar mijn wens heeft opgelost 👍
Piet Martens
16:25 07 Sep 24
Kort en duidelijk antwoord, zoals je mag verwachten bij een vraag per email
Pieterjan Betten
14:13 06 Sep 24
Super goed geholpen .En zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad gaan zo door top
Harry Aarts
16:26 05 Sep 24
Ik heb alleen maar positieve ervaringen, werd altijd vriendelijk te woord gestaan bij eventuele vragen en problemen werden snel opgelost.
Hanneke Drouen
15:54 04 Sep 24
Nauwelijks hoeven wachten, vriendelijke, behulpzame en goed getrainde dame aan de telefoon, probleem opgelost binnen een paar minuten.
Wilma hakfoort
15:33 04 Sep 24
Zeer nette dame die mij heeft geholpen mijn gas en licht in te vullen .ze heeft mij goed geholpen en was erg beleefd
Nathaly van der Geld
16:40 03 Sep 24
Er was nauwelijks een wachtrij aan de telefoon en een behulpzame en vriendelijke klantenservice medewerker.
Rina Buijs
14:53 03 Sep 24
Wat een grandioos aardige dame vriendelijk vakkundig en meedenkend daar kan je niet genoeg van krijgen zulke nette en vriendelijke dames
Joey Plaggenborg
19:47 02 Sep 24
Zeer prettig gesprek gehad met kundige adviseur die mij vriendelijk te woord stond. Ik werd snel geholpen met mijn vraag en kreeg ook advies voor de toekomst.
Janine Bloemink
15:53 02 Sep 24
Ik ben heel tevreden over Innova. De klantenservice is echt heel direct, vriendelijk en duidelijk.
Peter G
07:53 31 Aug 24
Vriendelijk en goed geholpen door een medewerker bij het verlengen van ons energiecontract.
Simone Mensen
18:35 29 Aug 24
Enorm goed geholpen, door een vriendelijke medewerker die mij goed advies heeft gegeven
Mr Gudz
16:13 29 Aug 24
Goed geholpen door de medewerker erg vriendelijk en zijn zeer flexibel kwa betalingen.En ze kijken altijd mee wat er voordeliger kan i.v.m. de stijgende en dalende energie prijzen !Zal het iedereen aanraden top service.
Hub Coumans
14:29 29 Aug 24
Ik werd goed geholpen al mijn vragen werden beantwoord.de klantenservice was erg beulpzaam
Elma Boelen
15:42 28 Aug 24
Vandaag weer zeer goed en eerlijk geholpen om de juiste keuze te maken door een vriendelijke en bekwame medewerker. Al enige jaren klant tot volle tevredenheid.
peter aalders
15:19 28 Aug 24
Zeer vriendelijke dame gesproken. Vrij snel een offerte gekregen. Ook info gekregen over het tijdelijk stopzetten van het contract. Alleen het is niet compleet, zowel offerte als de info.
Femke S
14:49 28 Aug 24
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Innova Energie. Ik werd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Na een korte berekening werd mijn termijnbedrag aangepast, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan!
steef Hendriks
14:18 26 Aug 24
Zeer snel contact gehad en buitengewoon vriendelijk en goed geïnformeerd, ben al erg lang bij deze club en ik kan het iedereen aanraden!
Marja Voortwist
14:17 26 Aug 24
Mijn vraag werd goed beantwoord.De telefoonniste was geduldig en duidelijk.
Paul Van Rooijen
03:02 25 Aug 24
Erg behulpzaam en erg vriendelijk,heel fijn gesprek en ze heeft goed geluisterd ,lief mens
Jan de Koster
09:48 24 Aug 24
Begin augustus cintact gehad met de klantenservice van INNOVA ENERGIE.Door een misverstand werd er 2 x de jaarafrekening in rekening gebracht.Dankzij de vriendelijk dame aan de telefoon op een zeer nette manier samen naar de oplossing gewerkt. Dit is de juiste manier om je klanten te woord te staan, niet agressief zoals het tegenwoordig bij veel bedrijven gaat, een tien met een griffel
Han Westerhuis
13:50 23 Aug 24
Het vaste contract met mijn huidige energieleverancier loopt af. Hun verlengingsaanbod op basis van mijn jaarverbruik van 2023 en de inschatting daarvan voor 2024 was prijstechnisch nogal hoog in vergelijking met het aflopende contract. Te onderhandelen daarover viel er niet. Dus op zoek naar een nieuwe energieleverancier voor een vast contract van een jaar.Via de bekende vergelijkingssites kwam INNOVA ENERGIE op basis van mijn verbruikscijfers er het beste uit. In no time was de aanmelding geregeld en ontving ik keurig digitaal alle benodigde documenten: het contract, incl. juiste ingangsdatum en afgesproken prijs per maand, de algemene voorwaarden, etc. Nog even voor de zekerheid een telefoontje er achteraan gepleegd na afloop van de wettelijke bedenktermijn; werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Kortom, INNOVA ENERGIE is wat mij betreft the place to be.
Lajos Nemeth
13:00 23 Aug 24
Goedkoope leverancier, klantenservice is snel bereikbaar, kon goed een vriendelijk helpen
Jimmy Baumeister
14:33 22 Aug 24
GOEDEMIDDAGIk was benaderd door een andere Energie leverancier en daar ben ik gelukkig niet mee ingegaan en toen zei ik dat ik INNOVA zou gaan bellen en zei die persoon dat ik ze niet kan bereiken en zei ik dat ik het wel ga proberen En toen ik jullie ging bellen kreeg ik meteenMevrouw Nathalie de Witte aan de lijn en zei heeft mij SUPER EN HEEL VRIENDELIJK te woord gestaan en GOED GEHOLPENDAAROM KRIJGT ZE VAN MIJ 5 STERREN TOPNOGMAALS BEDANKT GROETJES JIMMY BAUMEISTERGOEDEMIDDAGIk heb INNOVA gebeld En heb een HEEL VRIENDELIJKE DAME aan de lijn gekregen over mijn JAAR FACTUUR en ze heeft mij super goed geholpen en daar wil ik haar HEEL ERG VOOR BEDANKEN (jammer dat ze haar naam niet er bij heeft geschreven toen ze mij deze Email heeft gestuurd )Maar Nogmaals bedankt Groetjes J.BAUMEISTER
LukevH
13:12 22 Aug 24
Duidelijk en stapsgewijs op een aangename manier telefonisch van dienst kunnen zijn.
Mandy Dutchie
12:31 22 Aug 24
Ik heb een positieve telefoongesprek gehad. Ze luisterde naar mijn vragen (wat er best veel waren), was geduldig en legde alles duidelijk uit. Vriendelijk 100%! Top service
Dick Vandelagemaat
17:18 21 Aug 24
Nette en vriendelijke afhandeling van een op zich eenvoudige vraag.
cornelis plantinga
14:56 20 Aug 24
Heel prettig gesprek geweest over mijn energiecontract bij innova, dit n.a.v een telefoontje van een ander bedrijf om een contract af te sluiten. Zij vertelde mij dat ik dit niet moest doen daar mijn contract tot 22/4/2025 onder dezelfde voorwaarden als nu is. Dus ik ben gerustgesteld😁👍
Gerda Bocxe
14:34 20 Aug 24
Vandaag zeer goed geholpen door medewerker van Innova. Eerder een mindere ervaring, wat ruimschoots goed gemaakt is door de medewerker die mij vandaag te woord stond.
Joey Scheffer
15:36 19 Aug 24
Wat een aardige vrouw vandaag aan de telefoon erg behulpzaam waar door mijn probleem prima is verholpen heel erg bedankt !!!
Th. L.
12:32 18 Aug 24
Had een vraag over de aangeboden contractprijs na verlenging van ons huidige contract. Accuraat en duidelijk geïnformeerd zodat we door kunnen met de overeenkomst.
Ewald van Wijnsberge
07:12 18 Aug 24
Goede ervaringen met energie levering, inzicht innenergieverbruik en klantenservice.
Martin Withaar
20:34 17 Aug 24
Zeer tevreden! contact gehad, naar tevredenheid geholpen door vriendelijk personeel.
rob wolff
15:00 16 Aug 24
Heel positief,goede service en neemt alle tijd om het juiste antwoord te geven.
Pieter Huijzers
14:43 16 Aug 24
Heb zojuist tel contact gehad met Innova Energie ivm Terug Leveringskosten.Vriendelijke Mevr. Legde e.e.a. op begrijpelijke wijze aan mij uit.Ik heb na mijn eerdere 4-jarige vast contract nu begin dit jaar ‘n 3-jarig vast contact, en ben als pensionado ibv Zonnepanelen en Warmtepomp,zeer tevreden gelukkig met Innova Energie en haar goede medewerkers!‘Bij een goede zakelijke overeenkomst,zijn er steeds 2-partijen tevreden’! 👍☺️
John Staps
12:38 16 Aug 24
Zeer vriendelijke mevr. Milet heeft mij met informatie over nieuw contract geholpen. Ze nam de tijd om mijn vragen die ik had te beantwoorden.
Gertien Beijering - De GunfactorVerhoger
14:55 15 Aug 24
Heel goed geholpen zojuist door de klantenservice van Innova. Alle wijzigingen die moesten worden doorgevoerd zijn nu juist behandeld. Dank u wel.
Anneke Leijendekker
14:32 15 Aug 24
door een negatieve ervaring 2 dagen eerder toch bij Innova terug gekomen voor verlenging contract! Dit contact verliep soepel en naar tevredenheid.
Anna
15:19 14 Aug 24
Na mijn laatste revieux die ik schreef over innova,Overigens ook vol lof!werd ik ineens benaderd door nationale consumenten beheer, met een voorstel;als ik na nextenergy ging spaarde ik €200 p.jaarde “overstap boete” zouden zij betalen !!De stroom en gas werd voor 2 jaar vastgezetBeiden zijn leugens!!boete was voor mij en vastzetten deed nextenergy niet.U begrijpt het al , dom dom van mij…Ik ben mooi bij Innova geblevenZei zijn tenminste eerlijkNog nooit door hun voorgelogen!!!En snelle serviceen géén wachttijden aan de telefoonGa zo door Innova, ik blijf jullie vaste klant 💐
Rene Schuurmans
21:21 13 Aug 24
Ik heb duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen en de mevrouw heeft mij prima geholpen
Kyra De Nijs
18:26 13 Aug 24
Ik dacht een hele fijn gesprek te hebben gehad met een medewerker die al mijn vragen beantwoorden, maar ik kwam er later pas achter dat de medewerkers weten niet wat ze doen. Hierdoor ik foute informatie gekregen en heb ik een enorme boete moeten betalen.Ze waren ook totaal onbehulpzaam nadat ik zei dat ze een fout hadden gemaakt. Ookal heeft een van de medewerkers mij een mail gestuurd met excuses en toe gaf dat ze een fout had gemaakt.Als er eenmal gas is gaat het prima, maar als er problemen zijn dan wil je niet bij dit bedrijf zitten.
Connie de Blank
16:54 13 Aug 24
Ik ben zeer goed , snel en professioneel geholpen nadat ik zelf een administratieve fout had gemaakt
frits stapel
20:02 12 Aug 24
De service die ik van Innova ondervindt is uitstekend. Bij herhaling wordt ik vriendelijk te woord gestaan, maar nog belangrijker: zeer doelgericht en doeltreffend. Hulde!
René Tel
15:33 12 Aug 24
Fijn contact, alle vragen werden in alle rust goed beantwoord.Positieve ervaring.
Nico van de Sanden
14:39 12 Aug 24
Snelle verbinding, uitstekende behulpzaamheid. alles snel en goed geregeld.Direct per email bevestiging afspraak ontvangen.Klasse !!!!!
Patrick van der Toorn Vrijthoff
13:29 08 Aug 24
Keurig geholpen en duidelijk aan de telefoon iets wat bij veel maatschappijen te wensen overlaat!!! Was blij deze mevrouw gesproken te hebben
Gert Wever
13:01 08 Aug 24
Nadat Innova al een aantal keer had geprobeerd om met mij in contact te komen via de email vanwege mijn overleden vader ,en ik het niet vertrouwde omdat ze naar mijn bankrekening hadden gevraagd(die geef ik niet zomaar af) zelf maar gebeld en werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice en de zaak hebben we kunnen oplossen.
Kees Koning
12:56 08 Aug 24
Uitstekend en snel geholpen met mijn vraag over de verlenging van mijn contract. En..Bijna geen wachttijd bij het bellen dat is nog wel eens anders bij andere nuts bedrijven!! TOP
Louis Senden
12:42 08 Aug 24
Snel een vriendelijke medewerkster aan de lijn die met mij het probleem heeft doorlopen en de aanpassingen heeft doorgevoerd. Super service!
Kees Draaijer
17:29 07 Aug 24
Ik werd keurig te woord gestaan en ik werd goed begrepen. Mijn vragen werden rustig en correct beantwoord. Een fijn gesprek.
Noi Pia-Ud
13:20 06 Aug 24
5 sterren voor de klantenservice. Ik heb een hoge jaar nota ontvangen gebaseerd op inschatting maar is ongebruikelijk hoog. De mevrouw was erg begripvol en denk mee aan de oplossing.Daarna heb ik mijn documenten opgestuurd en werd mij verteld dat ik al sinds 2019 geen klant ben bij hun en waarom ik de documenten gestuurd heb. Erg gek dat het niet genoteerd is.
olga holleman
14:53 05 Aug 24
Ik ben erg tevreden over innova energie nette behandeling en gewoon de goedkoopste
Ingeborg Van Den Bovenkamp
14:50 05 Aug 24
Klantvriendelijke dame die fijn meedenkt! Erg prettig geholpen
Hans Ketelaars
14:09 05 Aug 24
Zeer vriendelijk en adequaat geholpen door de medewerkster van Innova Energie
Lau Den Boer
14:08 05 Aug 24
Overstap is supersnel geregeld.Correcte telefonische en digitale beantwoording van vragen.
Urmilawilly Underberg
20:25 02 Aug 24
Wij waren met een jaar contract bij innova energie, en… wat een geweldige service hebben we altijd gehad. We wensen voor jullie veel nieuwe klanten toe en dat het jullie goed gaat. Fam Underberg
Huub Schlangen
15:56 02 Aug 24
nieuw contract afgesloten. Moet dus nog afwachten hoe het gaat lopen, Tot op heden positief
Karin van Gool
15:43 02 Aug 24
Medewerker was heel behulpzaam in het toelichten van onze vragen n.a.v. de offerte. Ze was heel vriendelijk.Prima aanbod, dus we verlengen!
Soliman Jarrouj
13:37 02 Aug 24
Heel vriendelijk service.Ik had voor alle mijn vragen een duidelijk antwoord gekregen.
Roy Hendrickx
15:15 01 Aug 24
Prima energieleverancier. Ik heb goede tarieven, de website heeft duidelijke overzichten en de klantenservice tegenwoordig weer goed bereikbaar. Pas nog gebeld en ik ben snel en goed geholpen en de medewerker dacht fijn met mij mee. Het enige wat mij echt zou helpen is als er een app beschikbaar was die mijn dagelijkse energiekosten bijhoudt, zodat ik niet naar de website hoef. Dat zou het 5 sterren maken.
Anjo Haemers
14:11 01 Aug 24
4 keer contact gehad elke keer opnieuw minder vertrouwen. Elke keer opnieuw oo vraag veranderen van bedrag . Innova doet niets als je geen eigen initiatief neemt niet blij mee.
Sandra Van Gennip
11:05 31 Jul 24
Goede medewerkster van Inova Energie. Yasmine dank voor je luisterend oor . Velen kunnen een voorbeeld van haar nemen..goede oplossing n.a.v mijn vraag .
Ellen Pijl
16:51 30 Jul 24
Vriendelijk en snel te woord gestaan toen ik belde. Ik zou op een bepaalde tijd zelf teruggebeld worden maar dat was niet gebeurd.Het ging over het verlengen van bestaand contract. Nu even kijken of ik dat ga doen.
G Jansen
14:08 30 Jul 24
Betrouwbare energieleverancier.Heb zelf hier zelf een contract en ook mijn 2 kinderen.Bij telefonisch contact, vriendelijke en duidelijke uitleg.En niet te vergeten een scherp tarief en aantrekkelijke bonus.Gewoon even mailen of bellen voor een goed contract !!
Jan de Jong
18:23 29 Jul 24
Vriendelijke en behulpzame klantenservice die alle tijd neemt om met je mee te denken.