Innova Energie App | Inzicht, Besparing, Controle2025-01-08T16:02:10+01:00

Altijd grip op je energie met de Innova App!

Bekijk je energieverbruik, pas je termijnbedrag aan en bespaar slimmer. Alles binnen handbereik!

Innova App

Breng je energiebesparing naar een hoger niveau met onze slimme oplossingen. Of je nu zonnepanelen hebt of gewoon wilt besparen, wij helpen je om meer controle te krijgen over je energieverbruik én je kosten. Simpel, snel en effectief.

Makkelijk duurzaam besparen doe je bij Innova Energie.

Inzicht waar en wanneer je wilt.

Bekijk trends op dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse basis. Handig om te zien hoe je energieverbruik zich ontwikkelt.

Termijnbedrag aanpassen

Regel je maandelijkse termijnbedrag op een eenvoudige manier via de app. Zo kun je het beter afstemmen op je situatie.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Werk je gegevens bij wanneer dat nodig is. Of het nu gaat om een adreswijziging of andere aanpassingen, het is zo geregeld.

Facturen beheren

Alle facturen overzichtelijk op één plek, altijd toegankelijk via de app. Bekijk, download of betaal direct wanneer het jou uitkomt. Geen gedoe, gewoon snel geregeld.

Download de app en ontdek het gemak zelf!

Beheer je energiezaken op jouw manier. Of het nu gaat om inzicht in je verbruik, het aanpassen van je instellingen of het bekijken van je facturen – met de Innova App heb je alles eenvoudig geregeld.

Hoe kunnen wij u helpen?

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?2024-07-15T12:03:35+02:00

U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat u op de volgende nota niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan.

Via Mijn Innova kunt u niet maximaal verhogen of verlagen. Heeft u een goede reden om dit wel te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?2024-08-19T16:27:48+02:00

Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?2024-08-19T16:01:14+02:00

Het kan voorkomen dat ons meterstandenverzoek gekruist is met het moment dat je de meterstanden hebt doorgegeven. Heb je een bevestiging van ons ontvangen? Dan kun je ervan uitgaan dat jouw meterstanden zijn verwerkt. Heb je (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij jouw meterstanden nog verwerken.

Heb je hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Algemeen & Nieuws

Hoe kan ik mijn vaste terugleveringskosten beperken?2024-08-20T13:09:52+02:00

Je kunt de vaste terugleveringskosten beperken door de opgewekte energie direct te verbruiken in plaats van terug te leveren aan het net. Hierdoor verminder je het aantal kWh dat je teruglevert en zijn de kosten lager.

Zijn de vaste terugleveringskosten voor iedereen verhoogd?2024-09-09T13:00:49+02:00

Nee, de verhoging geldt alleen voor klanten die een bepaald aantal kWh aan het net terugleveren. Klanten die minder terugleveren, betalen geen extra vaste terugleveringskosten. Lees hier meer over de vaste terugleveringkosten.

Voor wie en vanaf wanneer geldt de verhoging van vaste terugleveringskosten?2024-08-21T10:19:42+02:00

De verhoging geldt per 1 augustus 2024 en is van toepassing op nieuwe klanten die vanaf deze datum een contract hebben afgesloten. Het betreft enkel klanten met zonnepanelen.

Facturen en betalen

Uw eerste termijnnota2024-09-09T13:18:14+02:00

Als uw levering voor de 16e van de maand begint, betaalt u het hele termijnbedrag voor die maand. Dit bedrag wordt binnen twee weken na de start van de levering afgeschreven. Op uw jaarnota worden de betaalde termijnbedragen verrekend met uw daadwerkelijke verbruik. Wanneer u te veel heeft betaald, krijgt u het op dat moment terug. Aan het eind van de eerste maand krijgt u nog een termijnnota voor de volgende maand. U betaalt de termijnnota’s vooruit.

Als uw levering op of na de 16e van de maand begint, krijgt u alleen een termijnnota voor de volgende maand. Op uw jaarnota worden de betaalde termijnbedragen verrekend met uw daadwerkelijke verbruik.

Wat verandert er precies bij Innova Energie?2024-06-25T10:24:18+02:00

Vanaf 20 april 2024 stapt Innova Energie over naar een andere bank: de Rabobank. Ons nieuwe bankrekeningnummer is: NL54 RABO 0380 6629 73.

Meer vragen over ons nieuwe bankrekening nummer? Klik hier.

Wat is een loyaliteitsbonus?2024-06-20T16:58:54+02:00

Een loyaliteitsbonus is een beloning die we bieden aan trouwe klanten die bij ons blijven tot het einde van hun contract. Het is onze manier om waardering te tonen voor uw langdurige betrokkenheid.

Go to Top