Wat is het gemiddelde gasverbruik per maand?
Hoeveel gas een huishouden verbruikt heeft te maken met verschillende factoren. Het type woning weegt daarin vaak het zwaarst. Lees hier meer over het gemiddelde gasverbruik per maand per type woning.
Hoeveel gas een huishouden verbruikt heeft te maken met verschillende factoren. Het type woning weegt daarin vaak het zwaarst. Lees hier meer over het gemiddelde gasverbruik per maand per type woning.
Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.
Het kan voorkomen dat ons meterstandenverzoek gekruist is met het moment dat je de meterstanden hebt doorgegeven. Heb je een bevestiging van ons ontvangen? Dan kun je ervan uitgaan dat jouw meterstanden zijn verwerkt. Heb je (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij jouw meterstanden nog verwerken.
Heb je hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch […]
Het kan gebeuren dat zowel uw oude als nieuwe energieleverancier rond de overstapdatum een bedrag bij u in rekening brengt. Geen zorgen, de door u betaalde termijnbedragen worden altijd verrekend op de eindnota zodat u nooit teveel betaalt.
Het aanmelden van een extra adres of een verhuizing kunt u eenvoudig regelen via Mijn Innova
Bent u erachter gekomen dat enkeltarief voordeliger voor u is? U kunt via klantenservice@innovaenergie.nl enkeltarief aanvragen. Bij de wijziging van dubbel- naar enkeltarief verandert er niets aan uw meter. U zult de wijziging alleen terugzien op uw jaarnota.
Op de homepage kunt u uw geschatte maandbedrag berekenen. Via deze weg kunt u ook klant worden bij Innova Energie.
Of bel naar 070 301 6610.
Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op uw Mijn Innova. Wilt u elke maand alsnog een melding ontvangen dat uw factuur klaarstaat in uw Mijn Innova? Vink deze optie aan in uw Mijn Innova. […]
Momenteel werken er veel meer mensen thuis. Hierdoor zou het kunnen dat u de verwarming en meer elektrische apparatuur overdag aan heeft staan. Dat kan gemiddeld voor een hogere energierekening zorgen. Blijf bewust van uw energieverbruik. Zoek op zonnige dagen een werkplek waar de zon naar binnen schijnt zodat de verwarming niet aan hoeft. Zet de […]
U kunt 24 uur per dag bellen met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009. Uw melding komt dan rechtstreeks bij uw netbeheerder, zodat die meteen iets voor u kan doen.