Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?2024-08-19T16:27:48+02:00

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?

Het kan voorkomen dat ons meterstandenverzoek gekruist is met het moment dat je de meterstanden hebt doorgegeven. Heb je een bevestiging van ons ontvangen? Dan kun je ervan uitgaan dat jouw meterstanden zijn verwerkt. Heb je (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij jouw meterstanden nog verwerken.

Heb je hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch […]

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?2024-08-19T16:01:14+02:00

Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?

Het kan gebeuren dat zowel uw oude als nieuwe energieleverancier rond de overstapdatum een bedrag bij u in rekening brengt. Geen zorgen, de door u betaalde termijnbedragen worden altijd verrekend op de eindnota zodat u nooit teveel betaalt.

Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?2024-06-20T10:46:37+02:00

Hoe kan ik enkeltarief aanvragen?

Bent u erachter gekomen dat enkeltarief voordeliger voor u is? U kunt via klantenservice@innovaenergie.nl enkeltarief aanvragen. Bij de wijziging van dubbel- naar enkeltarief verandert er niets aan uw meter. U zult de wijziging alleen terugzien op uw jaarnota.

Hoe kan ik enkeltarief aanvragen?2024-06-20T10:37:01+02:00

Ik wil klant worden bij Innova Energie

Op de homepage kunt u uw geschatte maandbedrag berekenen. Via deze weg kunt u ook klant worden bij Innova Energie.

Of bel naar  070 301 6610.

Ik wil klant worden bij Innova Energie2024-06-20T10:15:55+02:00

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op uw Mijn Innova. Wilt u elke maand alsnog een melding ontvangen dat uw factuur klaarstaat in uw Mijn Innova? Vink deze optie aan in uw Mijn Innova. […]

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?2024-06-20T10:10:35+02:00

Wat gebeurt er met mijn energierekening wanneer ik meer thuiswerk?

Momenteel werken er veel meer mensen thuis. Hierdoor zou het kunnen dat u de verwarming en meer elektrische apparatuur overdag aan heeft staan. Dat kan gemiddeld voor een hogere energierekening zorgen. Blijf bewust van uw energieverbruik. Zoek op zonnige dagen een werkplek waar de zon naar binnen schijnt zodat de verwarming niet aan hoeft. Zet de […]

Wat gebeurt er met mijn energierekening wanneer ik meer thuiswerk?2024-06-20T10:08:50+02:00

Mijn stroom is uitgevallen

U kunt 24 uur per dag bellen met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009. Uw melding komt dan rechtstreeks bij uw netbeheerder, zodat die meteen iets voor u kan doen.

Mijn stroom is uitgevallen2024-06-19T16:25:11+02:00
Go to Top