Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op uw Mijn Innova. Wilt u elke maand alsnog een melding ontvangen dat uw factuur klaarstaat in uw Mijn Innova? Vink deze optie aan in uw Mijn Innova. […]

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?2024-06-20T10:10:35+02:00

Wat gebeurt er met mijn energierekening wanneer ik meer thuiswerk?

Momenteel werken er veel meer mensen thuis. Hierdoor zou het kunnen dat u de verwarming en meer elektrische apparatuur overdag aan heeft staan. Dat kan gemiddeld voor een hogere energierekening zorgen. Blijf bewust van uw energieverbruik. Zoek op zonnige dagen een werkplek waar de zon naar binnen schijnt zodat de verwarming niet aan hoeft. Zet de […]

Wat gebeurt er met mijn energierekening wanneer ik meer thuiswerk?2024-06-20T10:08:50+02:00

Mijn stroom is uitgevallen

U kunt 24 uur per dag bellen met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009. Uw melding komt dan rechtstreeks bij uw netbeheerder, zodat die meteen iets voor u kan doen.

Mijn stroom is uitgevallen2024-06-19T16:25:11+02:00

Wanneer ontvang ik mijn cashback?

De cashback is niet meegenomen op de jaarnota. Als de cashback actie op u van toepassing is, dan ontvangt u hier een aparte nota voor. Deze ontvangt u wanneer het eerste jaar van uw contract is verstreken.

Wanneer ontvang ik mijn cashback?2024-06-19T16:18:19+02:00

Hoe hoog is mijn cashback?

De hoogte van uw cashback hangt af van het type contract dat u heeft. Het bedrag van uw cashback vindt u dan ook terug in de bevestigingsbrief van uw contract.

Bij een contract voor 1 jaar wordt de cashback aan het eind van het contractjaar in één keer aan u uitbetaald. Bij een contract voor 3 jaar […]

Hoe hoog is mijn cashback?2024-06-19T16:17:01+02:00

Waarom moet ik mijn cashback terugbetalen?

Als u uw contract bij ons vroegtijdig beëindigd, vervalt uw recht op de cashback volledig. De door ons reeds uitbetaalde cashback dient dan door u te worden terugbetaald.

Waarom moet ik mijn cashback terugbetalen?2024-06-19T16:12:49+02:00

Krijg ik mijn facturen per post of per mail?

Het overgrote deel van onze klanten betaalt per automatische incasso. Als u een factuur krijgt, dan ontvang je deze per email

Krijg ik mijn facturen per post of per mail?2024-06-19T15:56:26+02:00

Incasseert Innova Energie ook de facturen?

Innova heeft inderdaad de automatische incasso overgenomen. Betaalde u per factuur? Dan ontvang u de factuur voortaan van Innova Energie.

Incasseert Innova Energie ook de facturen?2024-06-19T15:54:46+02:00

Heeft Innova Energie ook groene energie?

Bij Innova Energie ben jij verzekerd van 100% groene stroom. Met energie uit water, wind en zon dragen wij ons steentje bij aan een betere toekomst. Voor gas is het helaas nog niet mogelijk om dit landelijk groen aan te bieden. We verwachten overigens wel dat we in de toekomst groen gas kunnen gaan leveren. We […]

Heeft Innova Energie ook groene energie?2024-08-19T16:25:39+02:00
Go to Top