Heb ik een opzegtermijn?
De opzegtermijn van je nieuwe contract bedraagt 30 dagen.
De opzegtermijn van je nieuwe contract bedraagt 30 dagen.
Daar hebben wij helaas geen informatie over. Hiervoor kunt u contact opnemen met de curator.
Begin november betaalt u voor de eerste keer aan Innova Energie. Dat is dan het bedrag voor de maand november. Eind november betaalt u de energie voor de maand december. Vanaf december wordt er gewoon weer zoals u gewend bent, aan het einde van de maand geïncasseerd.
Vanaf 1 november neemt Innova Energie de levering van gas en elektra over. Vanaf dat moment moet je ook de energie betalen aan Innova Energie.
Wij hebben uw meterstanden nodig om ervoor te zorgen dat uw energienota’s correct zijn en u niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan. Aan de hand van uw meterstanden kunnen wij de jaarnota opmaken en uw werkelijke verbruik met uw afrekenen. Dit geldt ook voor het opmaken van de eindnota.
Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag
Uw ervaring met telefonische verkoop
Heeft een […]
Gecondoleerd met het verlies van uw dierbare. Wij wensen u en overige nabestaanden veel sterkte toe. Voor verdere afwikkeling van het energiecontract vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
Het kan voorkomen dus u moet bijbetalen naar aanleiding van uw jaar- of eindnota. Dat betekent dat uw termijnbedrag niet dekkend was voor uw verbruik. Dat kan de volgende oorzaken hebben:
• Uw stroom- en/of gasverbruik ligt hoger dan verwacht of ingeschat;
• Het termijnbedrag is verlaagd terwijl uw verbruik niet omlaag is gegaan;
• U heeft minder elektriciteit […]
Vanaf het moment dat wij de levering zijn gestart, ontvangt u na elke 12 maanden een jaarnota. Naar aanleiding van het verbruik op uw jaarnota berekenen we automatisch een nieuwe passend termijnbedrag.
U kunt uw jaarnota’s inzien via Mijn Innova.
Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.