Bij Innova Energie zijn we ontzettend trots op onze klantenwaardering. Ons gemiddelde cijfer van 4,5 sterren op Google Reviews bevestigt dat onze klanten tevreden zijn met onze diensten en service. Jouw mening is voor ons van groot belang en we waarderen je feedback enorm.
Waarom kiezen voor Innova Energie?
Betrouwbare Service: Alle medewerkers van Innova Energie zijn vastberaden om elke klant zo goed mogelijk te helpen.
Duurzame Energieoplossingen: Wij bieden groene energie die bijdraagt aan een beter milieu.
Eenvoudig en Toegankelijk: Wij streven ernaar om onze diensten zo eenvoudig mogelijk te maken en toegankelijk voor iedereen.
Ben je benieuwd naar de ervaringen van andere klanten? Lees dan de reviews hieronder en ontdek waarom zoveel mensen kiezen voor Innova Energie.
Heel vriendelijk geholpen (heb helaas de naam vd dame niet kunnen verstaan). Mijn probleem werd onmiddellijk tijdens het gesprek opgelost. Dank voor de voortreffelijke service.
Heel goed door de klantenservice behandelt. Geholpen door mw de Witte. Heeft zeer geduldig mijn vragen beantwoord. Heeft mij goed meegenomen in de jaarnota's die ik van Innova heb ontvangen. Zeer kundig en heel klantvriendelijk. Dit is de manier waarop een klant wilt worden geholpen. Chapeau. Klant: Gerard van der Poel
Eerste jaar van mijn contract is voorbij en ik zal veel geld terug krijgen. Nieuwe termijnbedrag is bekend dus het is ook precies bekend wat ik verbuik heb in het afgelopen jaar, aangezien alles digitaal gaat is een jaarafrekening automatisch binnen enkele seconde gegenereerd en is het bedrag dat ik terug krijg bekend. Helaas komt de afrekening pas 4 tot 6 weken na de 365ste dag van het contractjaar. Waarom kan dit niet meteen bekend worden gemaakt, en waarom moet ik zo lang wachten tot het geld word overgemaakt ? Ik snap dat het misschien gecontroleerd moet worden maar ook dit duurt toch geen 4 tot 6 weken ?
Op elke vraag, krijg ik meteen antwoord. Het zijn korte lijnen en wij kunnen iedere uitdaging samen oplossen. Ook de dienstverlening is toppie. Maar vooral blijf in gesprek met elkaar indien nodig!
Fijn en duidelijke uitleg over verlenging contract en tarieven daarvoor zodat ik weer , helemaal tevreden bent.Vooral ook heel blij omdat mevrouw aan de lijn van Innova Energie klantenservice zelfs zorgt als cadeau voor een AZ-shirt met Innova-energie erop als sponsor naar mij toe : ben zo blij !Zodat ik met dat shirt door het hele land ook bij uitwedstrijden AZ daardoor voor nog meer Innova-Energie door het hele land kunnen gaan : AZ & INNOVA-ENERGIE FOREVER !
Helaas klopt de jaarnota van Innova van geen kant. Dat ligt niet aan jullie maar aan de VVE Schutterije. Die hebben twee meternummers verwisseld. Daarom klopt mijn jaarnota niet. Ik heb hierover gebeld met Klantenservice en die mevrouw heeft alles genoteerd en doorgezet naar de juiste afdeling. Ik krijg nu een juiste gas-electra jaarnota 2023-2034 met de juiste termijnbedragen.mvgr.Chris Koenders klno 2284349
Zeer prettig gesprek gehad met kundige adviseur die mij vriendelijk te woord stond. Ik werd snel geholpen met mijn vraag en kreeg ook advies voor de toekomst.
Goed geholpen door de medewerker erg vriendelijk en zijn zeer flexibel kwa betalingen.En ze kijken altijd mee wat er voordeliger kan i.v.m. de stijgende en dalende energie prijzen !Zal het iedereen aanraden top service.
Vandaag weer zeer goed en eerlijk geholpen om de juiste keuze te maken door een vriendelijke en bekwame medewerker. Al enige jaren klant tot volle tevredenheid.
Zeer vriendelijke dame gesproken. Vrij snel een offerte gekregen. Ook info gekregen over het tijdelijk stopzetten van het contract. Alleen het is niet compleet, zowel offerte als de info.
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Innova Energie. Ik werd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Na een korte berekening werd mijn termijnbedrag aangepast, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan!
Begin augustus cintact gehad met de klantenservice van INNOVA ENERGIE.Door een misverstand werd er 2 x de jaarafrekening in rekening gebracht.Dankzij de vriendelijk dame aan de telefoon op een zeer nette manier samen naar de oplossing gewerkt. Dit is de juiste manier om je klanten te woord te staan, niet agressief zoals het tegenwoordig bij veel bedrijven gaat, een tien met een griffel
Het vaste contract met mijn huidige energieleverancier loopt af. Hun verlengingsaanbod op basis van mijn jaarverbruik van 2023 en de inschatting daarvan voor 2024 was prijstechnisch nogal hoog in vergelijking met het aflopende contract. Te onderhandelen daarover viel er niet. Dus op zoek naar een nieuwe energieleverancier voor een vast contract van een jaar.Via de bekende vergelijkingssites kwam INNOVA ENERGIE op basis van mijn verbruikscijfers er het beste uit. In no time was de aanmelding geregeld en ontving ik keurig digitaal alle benodigde documenten: het contract, incl. juiste ingangsdatum en afgesproken prijs per maand, de algemene voorwaarden, etc. Nog even voor de zekerheid een telefoontje er achteraan gepleegd na afloop van de wettelijke bedenktermijn; werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Kortom, INNOVA ENERGIE is wat mij betreft the place to be.
GOEDEMIDDAGIk was benaderd door een andere Energie leverancier en daar ben ik gelukkig niet mee ingegaan en toen zei ik dat ik INNOVA zou gaan bellen en zei die persoon dat ik ze niet kan bereiken en zei ik dat ik het wel ga proberen En toen ik jullie ging bellen kreeg ik meteenMevrouw Nathalie de Witte aan de lijn en zei heeft mij SUPER EN HEEL VRIENDELIJK te woord gestaan en GOED GEHOLPENDAAROM KRIJGT ZE VAN MIJ 5 STERREN TOPNOGMAALS BEDANKT GROETJES JIMMY BAUMEISTERGOEDEMIDDAGIk heb INNOVA gebeld En heb een HEEL VRIENDELIJKE DAME aan de lijn gekregen over mijn JAAR FACTUUR en ze heeft mij super goed geholpen en daar wil ik haar HEEL ERG VOOR BEDANKEN (jammer dat ze haar naam niet er bij heeft geschreven toen ze mij deze Email heeft gestuurd )Maar Nogmaals bedankt Groetjes J.BAUMEISTER
Ik heb een positieve telefoongesprek gehad. Ze luisterde naar mijn vragen (wat er best veel waren), was geduldig en legde alles duidelijk uit. Vriendelijk 100%! Top service
Heel prettig gesprek geweest over mijn energiecontract bij innova, dit n.a.v een telefoontje van een ander bedrijf om een contract af te sluiten. Zij vertelde mij dat ik dit niet moest doen daar mijn contract tot 22/4/2025 onder dezelfde voorwaarden als nu is. Dus ik ben gerustgesteld😁👍
Vandaag zeer goed geholpen door medewerker van Innova. Eerder een mindere ervaring, wat ruimschoots goed gemaakt is door de medewerker die mij vandaag te woord stond.
Had een vraag over de aangeboden contractprijs na verlenging van ons huidige contract. Accuraat en duidelijk geïnformeerd zodat we door kunnen met de overeenkomst.
Heb zojuist tel contact gehad met Innova Energie ivm Terug Leveringskosten.Vriendelijke Mevr. Legde e.e.a. op begrijpelijke wijze aan mij uit.Ik heb na mijn eerdere 4-jarige vast contract nu begin dit jaar ‘n 3-jarig vast contact, en ben als pensionado ibv Zonnepanelen en Warmtepomp,zeer tevreden gelukkig met Innova Energie en haar goede medewerkers!‘Bij een goede zakelijke overeenkomst,zijn er steeds 2-partijen tevreden’! 👍☺️
Na mijn laatste revieux die ik schreef over innova,Overigens ook vol lof!werd ik ineens benaderd door nationale consumenten beheer, met een voorstel;als ik na nextenergy ging spaarde ik €200 p.jaarde “overstap boete” zouden zij betalen !!De stroom en gas werd voor 2 jaar vastgezetBeiden zijn leugens!!boete was voor mij en vastzetten deed nextenergy niet.U begrijpt het al , dom dom van mij…Ik ben mooi bij Innova geblevenZei zijn tenminste eerlijkNog nooit door hun voorgelogen!!!En snelle serviceen géén wachttijden aan de telefoonGa zo door Innova, ik blijf jullie vaste klant 💐
Ik dacht een hele fijn gesprek te hebben gehad met een medewerker die al mijn vragen beantwoorden, maar ik kwam er later pas achter dat de medewerkers weten niet wat ze doen. Hierdoor ik foute informatie gekregen en heb ik een enorme boete moeten betalen.Ze waren ook totaal onbehulpzaam nadat ik zei dat ze een fout hadden gemaakt. Ookal heeft een van de medewerkers mij een mail gestuurd met excuses en toe gaf dat ze een fout had gemaakt.Als er eenmal gas is gaat het prima, maar als er problemen zijn dan wil je niet bij dit bedrijf zitten.
De service die ik van Innova ondervindt is uitstekend. Bij herhaling wordt ik vriendelijk te woord gestaan, maar nog belangrijker: zeer doelgericht en doeltreffend. Hulde!
Nadat Innova al een aantal keer had geprobeerd om met mij in contact te komen via de email vanwege mijn overleden vader ,en ik het niet vertrouwde omdat ze naar mijn bankrekening hadden gevraagd(die geef ik niet zomaar af) zelf maar gebeld en werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice en de zaak hebben we kunnen oplossen.
Uitstekend en snel geholpen met mijn vraag over de verlenging van mijn contract. En..Bijna geen wachttijd bij het bellen dat is nog wel eens anders bij andere nuts bedrijven!! TOP
5 sterren voor de klantenservice. Ik heb een hoge jaar nota ontvangen gebaseerd op inschatting maar is ongebruikelijk hoog. De mevrouw was erg begripvol en denk mee aan de oplossing.Daarna heb ik mijn documenten opgestuurd en werd mij verteld dat ik al sinds 2019 geen klant ben bij hun en waarom ik de documenten gestuurd heb. Erg gek dat het niet genoteerd is.
Wij waren met een jaar contract bij innova energie, en… wat een geweldige service hebben we altijd gehad. We wensen voor jullie veel nieuwe klanten toe en dat het jullie goed gaat. Fam Underberg
Prima energieleverancier. Ik heb goede tarieven, de website heeft duidelijke overzichten en de klantenservice tegenwoordig weer goed bereikbaar. Pas nog gebeld en ik ben snel en goed geholpen en de medewerker dacht fijn met mij mee. Het enige wat mij echt zou helpen is als er een app beschikbaar was die mijn dagelijkse energiekosten bijhoudt, zodat ik niet naar de website hoef. Dat zou het 5 sterren maken.
4 keer contact gehad elke keer opnieuw minder vertrouwen. Elke keer opnieuw oo vraag veranderen van bedrag . Innova doet niets als je geen eigen initiatief neemt niet blij mee.
Goede medewerkster van Inova Energie. Yasmine dank voor je luisterend oor . Velen kunnen een voorbeeld van haar nemen..goede oplossing n.a.v mijn vraag .
Vriendelijk en snel te woord gestaan toen ik belde. Ik zou op een bepaalde tijd zelf teruggebeld worden maar dat was niet gebeurd.Het ging over het verlengen van bestaand contract. Nu even kijken of ik dat ga doen.
Betrouwbare energieleverancier.Heb zelf hier zelf een contract en ook mijn 2 kinderen.Bij telefonisch contact, vriendelijke en duidelijke uitleg.En niet te vergeten een scherp tarief en aantrekkelijke bonus.Gewoon even mailen of bellen voor een goed contract !!
De medewerkster was heel lief en geduldig. Dat is een hele mooie eigenschap. Zij kon al mijn vragen beantwoorden. Ik hoop dat zei mij het beste offerte heeft gegeven. Maar zij liet mezelf kiezen zonder mij te beinvloeden.
Ik ben heel tevreden op de manier en snelheid waar op mijn energiekontrakt werd geregeld. Met dank aan Mirjam. Zij heeft mij op zeer professionele en vriendelijke wijze te woord gestaan.
Vandaag contact gehad met de klantenservice over mijn nieuw contract voor 1 jaar.Het betrof een vraag over mijn Loyaliteits Bonus.Ben keurig geholpen en kreeg nog een mail waar precies in stond hij deze Bonus werkt.Prima, voor mij was nu alles duidelijk.M.Vr.gr. Fam.Spoor.
NIET DOEN! Verschrikkelijk! Meerdere malen word er aangegeven dat er een correctie verzoek voor de eindnota is ingediend en dan krijg ik vandaag ineens een mail met; het termijn is verstreken voor een correctie verzoek?! Ik ben hier al maanden mee bezig, sinds ik verhuist ben!Lieve allemaal, ga hier niet mee in zee!
Heel rommelig, administratie klopt niet!.Ik krijg facturen dat ik niet heb betaald en moet dan steeds bewijzen sturen dat ik heb betaald als ik de bewijzen aanleveren gevraagd men zich ook alsof het raar is dat ik hier boos om word. Krijg dan dreig brieven dat ik word afgesloten heel slecht.Is mij nu al 2 keer overkomen terwijl ik mijn betalingen had gedaan bij een zelfs te veel had betaald. Arme medewerkers van klantcontact doen dan wel hun uiterste best om het op te lossen maar zo hoort dit niet.
Ilona heeft me goed geholpen en ze nam snel op. Ze was ook heel aardig. Dat vond ik heel fijn! Ik heb ook voor Innova gekozen omdat zij een 070 nummer hebben en geen 0900 nummer. Ik ben dus heel tevreden!!
Voordat de telefoon opgenomen wordt, duurt te lang. Dat kan beter. Verder werd ik in eerste instantie te woord gestaan door een persoon die iets moest gaan vragen en die ik daarna niet meer heb gehoord. De verbinding werd verbroken. Ik ben ook niet meer teruggebeld.Bij de tweede maal bellen (wat weer lang duurde voordat er opgenomen werd) ben ik goed te woord gestaan door de mevrouw van Innova. Zij heeft mijn probleem uitgezocht en toegezegd dat het doorgestuurd zal worden naar de desbetreffende afdeling.Er werden mij namelijk kosten in rekening gebracht voor terug levering van stroom terwijl in mijn contract staat dat ik per KWH terug geleverde stroom geld moet ontvangen. Mevrouw heeft dat nagekeken en gezegd dat ik gelijk heb. Zij heeft me goed geholpen en verdient 5 sterren. Zij heeft toegezegd dat het rechtgetrokken wordt en dat ik daar bericht van krijg over de email. Die toezegging zie ik tegemoet.J.IJpelaar
Vandaag gebeld naar Innova, gesproken met de dame die heel aardig aan de telefoon was geweest en heel duidelijk heeft uitgelegd hoe de situatie met mijn fonds wordt opgebouwd en verrekend helder, duidelijk en aardig, niks aan te merken, een tipje voor de beller, bel vaker actie elkaar dan wordt je sneller doorverbonden 😉
Het vertrouwen van onze klanten is voor ons van groot belang. Daarom kun je erop rekenen dat al onze reviews echt zijn. Google Reviews zorgt ervoor dat alleen geverifieerde beoordelingen worden weergegeven. Bovendien nemen we bij Innova Energie regelmatig contact op met onze klanten om hun ervaringen te bespreken en om ervoor te zorgen dat al onze beoordelingen gebaseerd zijn op echte ervaringen.
We zetten ons beste beentje voor om onze klanten een goede ervaring te bieden. We luisteren naar je wensen, denken met je mee en zorgen voor oplossingen die aansluiten bij je behoeften. Dit blijkt uit de vele positieve reviews die we hebben mogen ontvangen van onze klanten.
Heb je vragen of wil je jouw eigen ervaring delen? Neem gerust contact met ons op via onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Bekijk jouw persoonlijke aanbod voor stroom en/of gas