Hoe kan ik mijn automatische incasso stopzetten?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalmethode wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling. Wanneer u ervoor kiest handmatig […]

Hoe kan ik mijn automatische incasso stopzetten?2024-11-19T10:04:59+01:00

Wat moet ik doen als incasseren niet is gelukt?

Wanneer een incassomoment mislukt ontvangt u een herinnering en dient u het factuurbedrag handmatig naar ons over te maken. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.

Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als incasseren niet is gelukt?2024-11-19T09:59:24+01:00

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor automatische incasso?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw rekeningnummer wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor automatische incasso?2024-11-19T10:05:08+01:00

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven?

Bij automatische incasso kunt u ervoor kiezen de betalingen rond de 15de of rond de 30ste van de maand te laten incasseren. Wanneer u kiest voor afschrijving rond de 30ste dan wordt u termijnbedrag vooraf geïncasseerd. Houd er rekening mee dat afschrijvingen enkele dagen kunnen afwijken door weekenden en/of feestdagen.

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven?2024-11-18T14:39:18+01:00
Go to Top