Hoe kan ik via automatische incasso betalen?
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen.
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen.
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalmethode wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling. Wanneer u ervoor kiest handmatig […]
Wanneer een incassomoment mislukt ontvangt u een herinnering en dient u het factuurbedrag handmatig naar ons over te maken. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.
Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw rekeningnummer wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling.
Bij automatische incasso kunt u ervoor kiezen de betalingen rond de 15de of rond de 30ste van de maand te laten incasseren. Wanneer u kiest voor afschrijving rond de 30ste dan wordt u termijnbedrag vooraf geïncasseerd. Houd er rekening mee dat afschrijvingen enkele dagen kunnen afwijken door weekenden en/of feestdagen.