Klantenservice Zakelijk2024-11-19T16:40:38+01:00

Hoe kunnen wij je helpen?

Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn-omgeving

Contract bekijken

Facturen bekijken

Verbruik inzien

Verhuizing doorgeven

Duurzame oplossingen

Nog niet gevonden wat je nodig hebt? Bekijk hier meer informatie.

Gas en Stroom

Wat is het verschil tussen groene en grijze stroom?2024-11-18T14:45:30+01:00

Groene stroom wordt opgewekt uit duurzame energiebronnen, oftewel bronnen die geen luchtvervuiling en weinig CO2-uitstoot veroorzaken. Denk hierbij aan zon, wind, water en biomassa; energie die minder belastend is voor het milieu. Grijze energie daarentegen is erg belastend voor het milieu en wordt opgewekt uit gas, steenkool en kernenergie.

Moet ik stroom en gas afnemen bij dezelfde energieleverancier?2024-11-18T14:43:44+01:00

Nee, u bent vrij om uw gas en elektriciteit bij verschillende energieleveranciers af te nemen. Houd er wel rekening mee dat elke partij andere tarieven en voorwaarden heeft. Dat kan administratieve zorgen met zich meebrengen.

Wie is mijn netbeheerder?2024-11-18T14:46:09+01:00

De netbeheerder wordt per regio bepaald. Wie de netbeheerder in uw regio is kunt u hier terug vinden. Op uw energienota’s staat tevens aangegeven wie uw netbeheerder is.

Verlengen

Hoe kan ik mijn contract verlengen?2024-11-19T10:04:05+01:00

Voor het verlengen van uw contract kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice of een aanbod aanvragen via Mijn Innova.

Wat gebeurt er als ik niet verleng?2024-11-19T09:57:47+01:00

Wanneer uw contract afloopt blijven wij uw bedrijfspand en/of woning voorzien van energie. Uw contract gaat automatisch over naar een standaardcontract met variabele tarieven. Onze variabele tarieven bewegen mee met de marktprijs. Een variabel contract kunt u kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Kiest u liever voor meer zekerheid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan graag met u mee naar het behalen van rendement door voor een vast leveringstarief voor 1 of 3 jaar te kiezen.

Facturen en betalen

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?2024-11-18T14:37:49+01:00

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen.

Hoe kan ik mijn automatische incasso stopzetten?2024-11-19T10:04:59+01:00

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalmethode wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen wij een dubbele betaling. Wanneer u ervoor kiest handmatig te betalen worden er maandelijks facturatiekosten in rekening gebracht.

Wat moet ik doen als incasseren niet is gelukt?2024-11-19T09:59:24+01:00

Wanneer een incassomoment mislukt ontvangt u een herinnering en dient u het factuurbedrag handmatig naar ons over te maken. U kunt het openstaande bedrag overmaken naar Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.

Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Regel het via Mijn Innova

Wist je dat je veel energiezaken zelf kunt regelen? Je termijnbedrag verlagen of verhogen, automatische incasso instellen, je facturen en contractgegevens bekijken of je verbruik nagaan. Regel het in een handomdraai.

  • Je facturen en contractgegevens bekijken

  • Je termijnbedrag aanpassen

  • Je energieverbruik volgen

  • Je contract verlengen

Onze duurzame oplossingen
Zonnepanelen

Ontdek hoe onze zakelijke zonnepanelen jouw bedrijf helpen besparen én verduurzamen. Verlaag de energiekosten, verklein je ecologische voetafdruk en profiteer van belastingvoordelen. Onze panelen leveren betrouwbare energie en versterken je groene imago. Zet vandaag de stap naar een rendabeler en duurzamer bedrijfsmodel. 

Zakelijke Accu’s

Haal het maximale uit je opgewekte energie met onze zakelijke accu’s. Of je nu zonne-energie produceert, een groeiende energiebehoefte hebt of met netcongestie te maken hebt, wij bieden batterijoplossingen vanaf 30 kW, passend bij elke situatie. Innova Duurzaam zorgt voor de juiste opslagoplossing voor jouw bedrijf. 

Laadpalen

Klaar voor een toekomst met elektrisch rijden? Innova Duurzaam biedt een complete laadoplossing voor je bedrijf, inclusief laadpalen, laadpassen en installatie. Samen met onze betrouwbare partners zorgen we dat jouw wagenpark altijd efficiënt kan laden, zodat je zorgeloos en duurzaam de weg op kunt.

Zo kan je ons bereiken

Telefoon

Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00.

Bel ons op 070-301 66 12

E-mail

Mail ons altijd, we reageren binnen werktijden: 09:00 – 17:00.

Contactformulier

Vul het contactformulier in en vermeld naam en klantnummer.

Go to Top