Waarom is mijn termijnbedrag aangepast?

Vanaf het moment dat wij de levering zijn gestart, ontvangt u na elke 12 maanden een jaarnota. Wij vragen u van tevoren uw meterstanden aan ons door te geven of lezen deze van uw slimme meter uit. Wij controleren of de meterstanden aansluiten op de vorige meterstanden die zijn doorgegeven. Als dit niet het geval is […]

Waarom is mijn termijnbedrag aangepast?2024-11-19T10:04:50+01:00

Wanneer moet ik bijbetalen?

Bij uw jaarnota of eindnota is het mogelijk dat u moet bijbetalen. Dat betekent dat uw termijnbedrag niet dekkend was voor uw verbruik. Dat kan de volgende oorzaken hebben:

  • Uw stroom- en/of gasverbruik ligt hoger dan verwacht of ingeschat;
  • Het termijnbedrag is verlaagd terwijl uw verbruik niet omlaag is gegaan;
  • U heeft minder elektriciteit teruggeleverd dan […]
Wanneer moet ik bijbetalen?2024-11-19T09:47:02+01:00
Go to Top