Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten”.
U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten”.
U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd. Het klantnummer is een uniek nummer wat uit 6 tot maximaal 10 cijfers bestaat.
Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten?
Klik dan bij Inloggen op “Wachtwoord vergeten”.
U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Houd rekening met een opzegtermijn van 30 kalenderdagen. Daarnaast kunnen wij bij een voortijdige beëindiging van het contract een opzegvergoeding en eventueel reeds uitbetaalde kortingen en vergoedingen bij u in rekening brengen. Bij een opzegging in geval van overlijden of faillissement is het mogelijk dat wij om aanvullende informatie of bewijsstukken zullen vragen.
Heeft u een contract […]
Stapt u over? Dan regelt uw nieuwe leverancier uw overstap. Heeft u een contract met vaste tarieven, dan betaalt u bij voortijdige beëindiging een opzegvergoeding en dient u eventueel reeds uitbetaalde kortingen en vergoedingen terug te betalen.
Jammer dat u overweegt uw contract bij ons op te zeggen. U kunt opzeggen door ons een e-mail te […]
Het aanmelden van een extra adres of een verhuizing kunt u eenvoudig regelen via Mijn Innova.
Wanneer uw contract afloopt blijven wij uw bedrijfspand en/of woning voorzien van energie. Uw contract gaat automatisch over naar een standaardcontract met variabele tarieven. Onze variabele tarieven bewegen mee met de marktprijs. Een variabel contract kunt u kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.
Voor het verlengen van uw contract kunt u het beste een aanbod aanvragen via Mijn Innova.
In uw contractbevestiging vindt u alle informatie over uw contract, zoals de looptijd en de producten die u afneemt. Deze informatie kunt u ook terug vinden via Mijn Innova.
Ja, wij werken samen met verschillende onafhankelijke tussenpersonen om u met onze producten en diensten te laten kennismaken.