Wat gebeurt er als ik de meterstanden niet op tijd doorgeef?

U heeft twee weken de tijd om uw meterstanden aan ons door te geven. Lukt dit niet, dan schatten wij uw meterstanden op basis van uw historisch jaarverbruik. Blijkt achteraf dat het geschatte verbruik veel afwijkt van uw werkelijke verbruik, dan corrigeren wij dit op uw (volgende) jaar- of eindnota.

Wat gebeurt er als ik de meterstanden niet op tijd doorgeef?2024-06-19T13:58:11+02:00

Wanneer moet ik meterstanden doorgeven?

Wij vragen uw meterstanden op als u net klant bij ons bent geworden, bij een verhuizing en voor de jaarnota. Als u verhuist hebben wij zowel de meterstanden van het oude en het nieuwe adres nodig. Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u niets aan ons door te geven, tenzij uw meter administratief uit staat […]

Wanneer moet ik meterstanden doorgeven?2024-06-19T13:55:37+02:00

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven?

Bij automatische incasso incasseren wij rond de 30ste van de maand voorafgaand aan de maand.
Houd er rekening mee dat afschrijvingen enkele dagen kunnen afwijken door weekenden en/of feestdagen.

Wanneer wordt er geld van mijn rekening afgeschreven?2024-06-19T13:45:57+02:00

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor automatische incasso?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw rekeningnummer wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in.

Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen we een dubbele betaling.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor automatische incasso?2024-06-19T13:44:22+02:00

Wat moet ik doen als incasseren niet is gelukt?

Wanneer een incassomoment mislukt ontvangt u een herinnering en dient u het factuurbedrag handmatig naar ons over te maken.

U kunt het openstaande bedrag overmaken op NL54 RABO 0380 6629 73 t.n.v. Innova Energie, onder vermelding van uw klant- en factuurnummer.

Per 20 april 2024 hebben wij een nieuw bankrekeningnummer zoals hierboven staat vermeld. Ons oude bankrekeningnummer […]

Wat moet ik doen als incasseren niet is gelukt?2024-06-19T13:42:14+02:00

Hoe kan ik mijn automatische incasso stopzetten?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalmethode wijzigen. Doet u dit minimaal 14 dagen voor uw eerstvolgende energienota, dan gaat de wijziging op tijd in. Geeft u de wijziging later aan ons door, dan voeren wij deze pas door na de eerstvolgende nota. Zo voorkomen we een dubbele betaling.

Wanneer u ervoor kiest facturen handmatig […]

Hoe kan ik mijn automatische incasso stopzetten?2024-06-19T13:40:31+02:00

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?

Via Mijn Innova kunt u eenvoudig uw betaalgegevens wijzigen. Tevens kunt u ervoor kiezen om openstaande facturen met terugwerkende kracht te laten incasseren. U kunt een automatische incasso ook doorgeven via een ingevuld en ondertekend SEPA-machtigingsformulier. Dit formulier kunt u aanvragen via klantenservice@innovaenergie.nl en ondertekend retourneren via e-mail of ongefrankeerd per post via antwoordnummer:

Innova Energie […]

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?2024-06-19T13:38:53+02:00

Wat gebeurt er als ik de energienota’s niet langer betaal?

Als u de betalingsregeling niet nakomt en/of de nota’s niet langer kunt betalen, ontvangt u een herinnering. Wanneer u na de herinnering de betaling niet voldoet ontvangt u een aanmaning. Als er zowel op de herinnering als de aanmaning geen betaling volgt, ontbinden wij de betalingsregeling en krijgt u een laatste verzoek om het totaal openstaande […]

Wat gebeurt er als ik de energienota’s niet langer betaal?2024-07-02T14:20:30+02:00
Go to Top