Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?

Een contactpersoon kunt u gemakkelijk zelf toevoegen via Mijn Innova. Hiervoor dient u de volgende persoonsgegeven door te geven, voor- en achternaam, geboortedatum en eventueel contactgegevens als e-mailadres en telefoonnummer.

Houd er rekening mee dat een contactpersoon alleen gemachtigd is om inhoudelijke informatie rondom het energiecontract te bespreken en/of wijzigen. Contractuele wijzigingen kunnen alleen worden uitgevoerd […]

Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?2024-06-19T14:28:00+02:00

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?

Wij ontvangen uw verhuisbericht graag minimaal 14 dagen voor de sleuteloverdracht, zodat wij uw energiecontract zorgeloos voor u kunnen meeverhuizen. U kunt uw verhuizing gemakkelijk doorgeven via Mijn Innova.

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?2024-06-19T14:08:25+02:00

Kan ik een maandelijks energierapport aanvragen?

Als u een slimme meter heeft ontvangt u automatisch maandelijkse uw energierapport. In het rapport wordt aangegeven wat uw verbruik is geweest over de afgelopen maand. U hoeft deze dus niet aan te vragen.

Kan ik een maandelijks energierapport aanvragen?2024-06-19T14:07:00+02:00

Waarom ontvang ik een maandelijks energierapport?

U ontvangt een maandelijks energierapport zodat u meer inzicht krijgt in uw energieverbruik en u grip kunt houden op uw energiekosten. Zo helpen wij u besparen en voorkomen we samen dat u achteraf voor onaangename verrassingen komt te staan.

Waarom ontvang ik een maandelijks energierapport?2024-06-19T14:05:15+02:00

Wanneer is het enkeltarief voordeliger?

Als u een meter met twee actieve telwerken heeft, kunt u kiezen tussen een enkel- en of dubbeltarief. Als u ’s nachts evenveel of meer energie verbruikt dan overdag bent u met een dubbeltarief goedkoper uit. Zodra u overdag meer stroom verbruikt dan ’s nachts bent u voordeliger uit met een enkeltarief. Het verschil tussen enkel- […]

Wanneer is het enkeltarief voordeliger?2024-06-19T14:03:47+02:00

Wanneer gaat het daltarief in?

Als u een leveringsadres in Noord-Brabant of Limburg heeft, dan geldt het daltarief hier meestal van 21:00 tot 07:00 uur. In andere provincies is dit meestal van 23:00 tot 07:00 uur. Ook in een aantal gemeenten rondom Leiden gaat het daltarief al om 21:00 uur in. Maar doordat het dubbeltarief in sommige provincies en regio’s meer […]

Wanneer gaat het daltarief in?2024-06-19T14:05:45+02:00

Hoe kan ik een slimme meter aanvragen?

U kunt uw slimme meter rechtstreeks bij uw netbeheerder aanvragen. De uitleg hiervoor vindt u op onze Slimme meter pagina.

Goed om te weten: als klant van Innova Energie krijgt u de kosten voor de slimme meter vergoed.

Hoe kan ik een slimme meter aanvragen?2024-06-19T14:01:03+02:00

Wat gebeurt er als ik de meterstanden niet op tijd doorgeef?

U heeft twee weken de tijd om uw meterstanden aan ons door te geven. Lukt dit niet, dan schatten wij uw meterstanden op basis van uw historisch jaarverbruik. Blijkt achteraf dat het geschatte verbruik veel afwijkt van uw werkelijke verbruik, dan corrigeren wij dit op uw (volgende) jaar- of eindnota.

Wat gebeurt er als ik de meterstanden niet op tijd doorgeef?2024-06-19T13:58:11+02:00
Go to Top