Heeft u problemen of vragen omtrent het inloggen op Mijn Innova? Hier vindt u alle antwoorden.

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?2024-08-19T16:27:48+02:00

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?2024-06-19T15:24:08+02:00

Wat is mijn klantnummer?

U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd. Het klantnummer is een uniek nummer wat uit 6 tot maximaal 10 cijfers bestaat.

Wat is mijn klantnummer?2024-06-19T15:02:06+02:00

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten?
Klik dan bij Inloggen op “Wachtwoord vergeten”.

U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Wat zijn mijn inloggegevens?2024-06-19T14:53:11+02:00
Go to Top