Log vanaf nu in op het vernieuwde Mijn Innova met uw klantnummer via dezelfde link: mijn.innovaenergie.nl of via onderstaande knop:
[button url=”https://mijn.innovaenergie.nl” buttontext=”Inloggen Mijn Innova”]
Mijn Innova’s nieuwe functies voor een betere klantervaring
- Een gedetailleerder inzicht in uw verbruik, zelfs op dagelijkse basis. Hiermee kunt u precies zien hoeveel energie u op welk moment verbruikt.
- Verbeterde navigatie die op elk apparaat sneller werkt, waardoor u uw gegevens gemakkelijker kunt bekijken en aanpassen.
- Een duidelijk overzicht van uw aansluitingen, zodat u snel de details van uw contract(en) kunt inzien.
- Een heldere weergave van uw facturen, waardoor u nooit voor onaangename verrassingen komt te staan.
Ziet u iets wat niet helemaal goed gaat?
Bij voorbaat onze oprechte excuses. Geef de kwestie aan ons door middels onderstaande knop. Hartelijk bedankt!
[button url=”https://www.innovaenergie.nl/portalfeedback/” buttontext=”Feedback op het klantportaal”]
Waarom zou er iets fout kunnen gaan?
Tijdens de onderhoudsbeurt verhuizen we Mijn Innova naar een nieuwe omgeving. We doen ons best deze verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen. Toch kunnen er enkele problemen optreden in de komende periode, zoals bijvoorbeeld dat bepaalde data niet wordt weergegeven. Wij hopen hierbij op uw begrip.
Geen zorgen, uiteraard worden uw gegevens te allen tijde veilig gehouden.
Ook onze berichten in een nieuw jasje
Vanaf 13 november stappen we ook over op een nieuw communicatiesysteem. Dit doen wij om onze dienstverlening en uw ervaring te verbeteren. Hier merkt u weinig van. Behalve dat onze berichten er vernieuwd uit zien en overzichtelijker zijn.