Veelgestelde vragen Klanten2024-07-16T13:21:05+02:00

Klanten

Inloggen

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?2024-08-19T16:27:48+02:00

Controleer voor de zekerheid of je jouw klantnummer en/of wachtwoord goed hebt ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat je Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Ga naar Mijn Innova.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?2024-06-19T15:24:08+02:00

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?2024-06-19T15:03:14+02:00

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten”.

Wat is mijn klantnummer?2024-06-19T15:02:06+02:00

U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd. Het klantnummer is een uniek nummer wat uit 6 tot maximaal 10 cijfers bestaat.

Wat zijn mijn inloggegevens?2024-06-19T14:53:11+02:00

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten?
Klik dan bij Inloggen op “Wachtwoord vergeten”.

U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Persoonsgegeven

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?2024-06-19T14:29:22+02:00

U kunt uw persoonsgegevens snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Wilt u uw contract overdragen aan een ander of een naamswijziging van de contractant doorvoeren? Neem dan contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?2024-06-19T14:28:00+02:00

Een contactpersoon kunt u gemakkelijk zelf toevoegen via Mijn Innova. Hiervoor dient u de volgende persoonsgegeven door te geven, voor- en achternaam, geboortedatum en eventueel contactgegevens als e-mailadres en telefoonnummer.

Houd er rekening mee dat een contactpersoon alleen gemachtigd is om inhoudelijke informatie rondom het energiecontract te bespreken en/of wijzigen. Contractuele wijzigingen kunnen alleen worden uitgevoerd door de contractant.

Verhuizing

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?2024-06-19T14:08:25+02:00

Wij ontvangen uw verhuisbericht graag minimaal 14 dagen voor de sleuteloverdracht, zodat wij uw energiecontract zorgeloos voor u kunnen meeverhuizen. U kunt uw verhuizing gemakkelijk doorgeven via Mijn Innova.

Klachtenprocedure

Ik heb een klacht, wat nu?2024-06-19T15:33:11+02:00
  • Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar.
  • Laat uw klacht achter via het onderstaande formulier. Wij doen ons uiterste best om binnen 3 werkdagen antwoord te geven.

  • Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:

Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag

Uw ervaring met telefonische verkoop
Heeft een klacht over een partner? U zou ons enorm helpen door uw ervaring met ons te delen, dit kunt u hier doen.

Geschillen
Bent u niet tevreden over de wijze waarop Innova Energie uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u een externe onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie, geschillencommissie Energie Prijsplafond en de Geschillencommissie Energie Zakelijk. De Geschillencommissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. U kunt meer informatie krijgen via:

www.degeschillencommissie.nl
of via 070 – 310 53 10 (uw gebruikelijke belkosten)

Niet gevonden wat je zocht? 

Go to Top