We hebben je gemist!

  • Gas en groene stroom voor lage prijzen

  • We helpen je overstappen

  • Vast, flexibel en Innova Dynamisch

Welk energie contract past bij jou

We hebben je gemist!

  • Gas en groene stroom voor lage prijzen

  • We helpen je overstappen

  • Vast, flexibel en Innova Dynamisch

Gas en groene stroom voor lage prijzen

Overstappen is simpel en binnen 5 minuten geregeld

Vast, flexibel of Innova Dynamisch

Stroom & Gas: het aanbod van Innova Energie

We hebben je gemist en willen je graag weer verwelkomen als klant. Bij Innova Energie hebben we altijd een aanbod dat bij je past. Of je nu kiest voor een 1 jaar vast, 3 jaar vast, of een dynamisch energiecontract, wij hebben de juiste oplossing om aan jouw energiebehoefte te voldoen. Profiteer van de scherpste tarieven met ons exclusieve aanbod voor jou als oud-klant van Innova Energie.

Innova Gas en Stroom 1 jaar contract
Groene streep

Vast Contract 1 jaar

· 100% groene stroom
· Geen prijsstijgingen
· Innova Energie regelt de overstap

Welk energie contract past bij jou
Groene streep

Vast Contract 3 jaar

· 100% groene stroom
· Geen prijsstijgingen
· Innova Energie regelt de overstap

Innova Dynamisch Energie contract
Groene streep

Innova Dynamisch

· Energie tegen altijd eerlijke prijzen
· Prijzen die meebewegen met de markt
· Flexibel: maandelijks opzeggen zonder boete

Al klant bij Innova Energie?

Loopt je huidige energiecontract bijna af? Tijd om te verlengen! Bekijk je persoonlijke verleningsaanbod in Mijn Innova en kies een energiecontract dat bij jou past. Of je nu veel of weinig energie verbruikt, of je voorkeur uitgaat naar vaste tarieven of tarieven die meebewegen met de prijzen op de energiemarkt, wij hebben de juiste optie voor jou.

Wat je ook kiest, bij verlenging bepaal je zelf de beste deal voor jouw situatie.

Dit zeggen onze klanten…

Innova Energie
Uitstekend
4.5
Gebaseerd op 9443 recensies
Antje P.
Antje P.
Super lieve vrouw !! Heel behulpzaam
Dini B.
Dini B.
Fijn contakt gehad!!!
Truus W.
Truus W.
Reactie op m'n mail met meterstaneen is supersnel. Alleen 3 keer dezelfde bevestigingmailtje ontvangen, dat is wel vervelend. Daarnaast kan ik geen MIJN INNOVA ACCOUNT aanmaken. Het uploaden van de foto's van de meterstanden via de link op jullie meterstanden mail werkt niet goed. Daar kunnen jullie nog veel verbeteren. Andere energiebedrijven werken met WhatsApp en dat werkt prima voor de communicatie en meterstanden doorgeven.GroetjesTruus Wirokromo
Rob S.
Rob S.
prettig contact met medewerkster van Innova
Gertje H.
Gertje H.
Ik heb gister avond een mail geschreven waarom ik mijn afrekening nog niet heb gehad. Vanochtend om 8.30 kreeg ik een keurig antwoord. Het kan tussen nu en 6 weken duren tot mijn verbazing. Maar ik was blij met het snelle antwoord.
Reactie van de eigenaar: Beste Gertje Huisman,Hartelijk dank voor het delen van uw mening!Wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite neemt om hier een review over te plaatsen. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Demet Team Innova Energie
Abdullah A.
Abdullah A.
Heel aardige medewerkers
Reactie van de eigenaar: Beste Abdullah Alfahad, Hartelijk dank voor het positieve bericht en de 5 sterren! Wat fijn om te horen dat u het contact met onze klantenservice als positief heeft ervaren. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Gianna Team Innova Energie
Maria L.
Maria L.
Snel en een keurig bericht gekregen
Reactie van de eigenaar: Beste Maria Langenberg,Hartelijk dank voor het positieve bericht en de 5 sterren!Wat fijn om te horen dat u het contact met onze klantenservice als positief heeft ervaren.Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij het graag.Met vriendelijke groet,Denise.Team Innova Energie
Petra J.
Petra J.
Ik was verzocht om meterstanden door te geven, moest ook foto’s maken van mijn meters. Terwijl ik dat deed, werd ik van de pagina geschopt en moest ik opnieuw inloggen. Vervelend ook dat ik überhaupt foto’s moest maken…
Reactie van de eigenaar: Beste Petra Jager,Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas kan ik geen klantgegevens terugvinden aan de hand van uw review.Wat vervelend om te lezen dat u tijdens het indienen van de meterstanden uit het klantportaal werd gezet. De foto's welke gevraagd worden online, zijn niet verplicht. Mocht het nog niet gelukt zijn om de meterstanden door te geven via het klantportaal, verzoek ik u om contact op te nemen met onze klantenservice. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 070 301 66 10, of per e-mail op klantenservice@innovaenergie.nl.Met vriendelijke groet,DeniseTeam Innova Energie.
Willem van V.
Willem van V.
Goede en professionele begeleiding.
Reactie van de eigenaar: Beste Willem van Veen,Hartelijk dank voor het positieve bericht en de 5 sterren!Wat fijn om te horen dat u het contact met onze klantenservice als positief heeft ervaren.Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij het graag.Met vriendelijke groet,Denise.Team Innova Energie
Gunther P.
Gunther P.
INFORMATIE DUIDELIJK EN SNEL AFGEHANDELD.
Reactie van de eigenaar: Beste Gunther Piqué,Hartelijk dank voor uw positieve review en de 5 sterren!Wij zijn erg blij om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlenging.Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Denise.Team Innova Energie
js_loader

Overstappen is simpel

Maak de overstap naar Innova Energie en wij regelen de rest!

  • Wij nemen al het werk uit handen
  • Geen moment zonder stroom of gas
  • Gratis service voor een zorgeloze overstap

Overstappen is simpel

Maak de overstap naar Innova Energie en wij regelen de rest!

  • Wij nemen al het werk uit handen
  • Geen moment zonder stroom of gas
  • Gratis service voor een zorgeloze overstap