Hoe nu verder?
1. Bevestiging
Binnen drie werkdagen nemen wij contact met u op om uw contract in orde te maken.
2. Overstap
- Stapt u over? Wij regelen uw overstap van A tot Z.
- U ontvangt een verzoek om uw meterstanden aan ons door te geven, tenzij u een slimme meter heeft die wij op afstand kunnen uitlezen.
- Wij zorgen voor de opzegging van uw vorige energiecontract.
- U ontvangt uiterlijk acht weken na de overstapdatum een eindnota van uw oude leverancier.
- Wij sturen u een bevestigingsmail met alle informatie rondom uw contract.
- Na uw overstap berekenen wij uw nieuwe termijnbedrag en stellen wij u hiervan op de hoogte.
Gaat de overstap gepaard met een verhuizing of heeft u een grootverbruikaansluiting? Dan kunnen wij het contract helaas niet voor u opzeggen en moet u de opzegging zelf regelen met uw oude leverancier.
Let erop dat uw oude leverancier u een opzegvergoeding in rekening kan brengen als u voor het einde van het contract overstapt. Wij vergoeden deze niet.
3. Energielevering loopt door
Tijdens uw overstap hoeft u zich geen zorgen te maken dat u zonder stroom of gas komt te zitten. De levering gaat gewoon door.