Hoe nu verder?

1. Bevestiging

Binnen drie werkdagen nemen wij contact met u op om uw contract in orde te maken.

2. Overstap

  • Stapt u over? Wij regelen uw overstap van A tot Z.
  • U ontvangt een verzoek om uw meterstanden aan ons door te geven, tenzij u een slimme meter heeft die wij op afstand kunnen uitlezen.
  • Wij zorgen voor de opzegging van uw vorige energiecontract.
  • U ontvangt uiterlijk acht weken na de overstapdatum een eindnota van uw oude leverancier.
  • Wij sturen u een bevestigingsmail met alle informatie rondom uw contract.
  • Na uw overstap berekenen wij uw nieuwe termijnbedrag en stellen wij u hiervan op de hoogte.

Gaat de overstap gepaard met een verhuizing of heeft u een grootverbruikaansluiting? Dan kunnen wij het contract helaas niet voor u opzeggen en moet u de opzegging zelf regelen met uw oude leverancier.

Let erop dat uw oude leverancier u een opzegvergoeding in rekening kan brengen als u voor het einde van het contract overstapt. Wij vergoeden deze niet.

3. Energielevering loopt door

Tijdens uw overstap hoeft u zich geen zorgen te maken dat u zonder stroom of gas komt te zitten. De levering gaat gewoon door.