Waarom moet ik meterstanden doorgeven?

Wij hebben uw meterstanden nodig om ervoor te zorgen dat uw energienota’s correct zijn en u niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan. Aan de hand van uw meterstanden kunnen wij de jaarnota opmaken en uw werkelijke verbruik met uw afrekenen. Dit geldt ook voor het opmaken van de eindnota.

publish

Waarom moet ik meterstanden doorgeven?2024-09-27T10:20:38+02:00

Wat is mijn klantnummer?

U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd.

Wat is mijn klantnummer?2024-11-19T09:44:48+01:00

Waar moet ik aan denken als ik ga opzeggen?

Houd rekening met een opzegtermijn van 30 kalenderdagen. Daarnaast kunnen wij bij een voortijdige beëindiging van het contract een opzegvergoeding en eventueel reeds uitbetaalde kortingen en vergoedingen bij u in rekening brengen. Bij een opzegging in geval van overlijden of faillissement is het mogelijk dat wij om aanvullende informatie of bewijsstukken zullen vragen.

Heeft u een contract […]

Waar moet ik aan denken als ik ga opzeggen?2024-09-27T10:20:36+02:00

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

Jammer dat u overweegt uw contract bij ons op te zeggen. U kunt opzeggen door ons een e-mail te sturen met uw aansluitgegevens en gewenste einddatum, dit kan niet met terugwerkende kracht.

Stapt u over? Dan regelt uw nieuwe leverancier uw overstap. Heeft u een contract met vaste tarieven, dan betaalt u bij voortijdige beëindiging een opzegvergoeding […]

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?2024-11-19T10:04:24+01:00
Go to Top