Wat gebeurt er als ik niet verleng?

Wanneer uw contract afloopt blijven wij uw bedrijfspand en/of woning voorzien van energie. Uw contract gaat automatisch over naar een standaardcontract met variabele tarieven. Onze variabele tarieven bewegen mee met de marktprijs. Een variabel contract kunt u kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Kiest u liever voor meer zekerheid? Neem dan contact op met […]

Wat gebeurt er als ik niet verleng?2024-11-19T09:57:47+01:00

Hoe lang loopt mijn contract nog?

In uw contractbevestiging vindt u alle informatie over uw contract, zoals de looptijd en de producten die u afneemt. Deze informatie kunt u ook terug vinden via Mijn Innova.

Hoe lang loopt mijn contract nog?2024-11-19T10:03:56+01:00

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons betalen via automatische incasso of handmatige bankoverschrijving. Bij automatische incasso kunt u ervoor kiezen de betalingen rond de 15de of rond de 30ste van de maand te laten incasseren.  Wanneer u kiest voor afschrijving rond de 30ste dan wordt u termijnbedrag vooraf geïncasseerd.

Maakt u het factuurbedrag liever handmatig naar ons over? Dan […]

Welke betaalmogelijkheden zijn er?2024-11-19T09:39:41+01:00

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?

U kunt uw persoonsgegevens snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Wilt u uw contract overdragen aan een ander of een naamswijziging van de contractant doorvoeren, dan moeten we dit schriftelijk vastleggen. Ook bij andere wijzigingen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?2024-11-19T10:03:37+01:00

Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?

Een contactpersoon kunt u makkelijk zelf toevoegen via Mijn Innova. Hiervoor dient u de volgende persoonsgegeven door te geven, voor- en achternaam, geboortedatum en eventueel contactgegevens als e-mailadres en telefoonnummer. Houd er rekening mee dat een contactpersoon alleen gemachtigd is om inhoudelijke informatie rondom het energiecontract te bespreken en/of wijzigen. Contractuele wijzigingen kunnen alleen worden […]

Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?2024-11-19T10:05:24+01:00

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?

Wij ontvangen uw verhuisbericht graag minimaal 14 dagen voor de sleuteloverdracht, zodat wij uw energiecontract zorgeloos voor u kunnen meeverhuizen. U kunt uw verhuizing gemakkelijk doorgeven via Mijn Innova of u kunt een verhuisformulier opvragen bij onze klantenservice.

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?2024-11-19T09:57:05+01:00

Kan ik een maandelijks energierapport aanvragen?

Als u een slimme meter heeft ontvangt u automatisch maandelijkse uw energierapport. In het rapport wordt aangegeven wat uw verbruik is geweest over de afgelopen maand. U hoeft deze dus niet aan te vragen.

Kan ik een maandelijks energierapport aanvragen?2024-11-19T09:46:31+01:00
Go to Top