Heeft u hulp nodig met inloggen?

Soms lukt het niet om in ons klantenportaal in te loggen. Daarom hebben we de meest gestelde vragen voor u verzameld.

Mijn klantnummer begint met 1 of 2:

Begint uw nummer met een 0? scroll dan even door.

Waar vind ik Mijn Innova?

U kunt inloggen in eigen online omgeving door hier te klikken. Lukt dit niet? Vul dan het volgende in bij de adresregel van uw browser: mijn.innovaenergie.nl

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw Mijn Innova account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Mijn Innova op “Wachtwoord vergeten?” U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Heeft u nog niet eerder ingelogd op ons klantenportaal? Neem contact op met onze klantenservice, dan maken wij meteen een account voor u aan.

Wat is mijn klantnummer?

Het klantnummer is een uniek nummer van 7 cijfers dat gekoppeld is aan uw gegevens. U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails waarin wij met u contact hebben gehad.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Wachtwoord vergeten?”. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen in Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten?”.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn inlogcode begint met 0

Waar vind ik Mijn Innova?

U kunt inloggen in eigen online omgeving door hier te klikken. Lukt dit niet? Vul dan het volgende in bij de adresregel van uw browser: jouw.innovaenergie.nl

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw inlogcode is uw debiteurennummer dat u ook terugvindt op uw facturen. Uw wachtwoord heeft u zelf aangemaakt toen u zich registreerde voor Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Mijn Innova op “Wachtwoord vergeten?” U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Heeft u nog niet eerder ingelogd op ons klantenportaal? Neem dan contact op met klantenservice via service@innovaenergie.nl of via 088 – 54 54 243 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur). Wij maken dan meteen een account voor u aan.

Wat is mijn inlogcode?

Uw inlogcode is gelijk aan uw debiteurennummer. een uniek nummer dat begint met een 0. Uw inlogcode is gekoppeld aan uw gegevens. U vindt uw inlogcode op uw facturen. Kunt u uw inlogcode nergens terugvinden? Neem dan contact op met klantenservice via service@innovaenergie.nl of via 088 – 54 54 243 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur).

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u de inlogcode en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw inlogcode en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Wachtwoord vergeten?”. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Neem dan contact op met klantenservice via service@innovaenergie.nl of via 088 – 54 54 243 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur).

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen in Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten?”.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met klantenservice via service@innovaenergie.nl of via 088 – 54 54 243 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur).

 

Contact met Innova Energie

Meer uit uw energie halen? Ik help u graag!