Heb je hulp nodig met inloggen?

Wij helpen je graag

Soms lukt het niet om in ons klantenportaal in te loggen. Daarom hebben we de meest gestelde vragen voor je verzameld.

➔ Log direct in op Mijn Innova

Waar vind ik Mijn Innova?

Je kunt rechts bovenin inloggen in de online omgeving of door hier te klikken. Lukt dit niet? Vul dan het volgende in bij de adresregel van je browser: mijn.innovaenergie.nl

Wat zijn mijn inloggegevens?

Je gebruikersnaam is je klantnummer en je wachtwoord heb je ontvangen bij het aanvragen van je Mijn Innova account. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Mijn Innova op “Wachtwoord vergeten?”. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Wat is mijn klantnummer?

Het klantnummer is een uniek nummer van 7 cijfers dat gekoppeld is aan jouw gegevens. Je vindt je klantnummer op je facturen, in je contract of in de e-mails waarin wij contact met je hebben gehad.

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan zijn dat je het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd hebt ingevuld of nog geen account hebt. Controleer je klantnummer en stel je wachtwoord opnieuw in via “Wachtwoord vergeten?”. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen in Mijn Innova. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je je wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten?”.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat je een verouderde versie van je browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft dit allemaal niet geholpen?

➔ Neem contact op met onze klantenservice