Algemene vragen

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op mijn.innovaenergie.nl. Wilt u toch liever elke maand uw factuur blijven ontvangen? Stel deze optie in op “mijn Innova“.

Waar moet mijn bewindvoerder en schuldhulpverleners zich melden?

De bewindvoerders en schuldhulpverleners kunnen zich vanaf 1 november melden bij Innova Energie.

Heeft Innova Energie ook groene energie?

Bij Innova Energie bent u verzekerd van 100% groene stroom. Met energie uit water, wind en zon dragen wij ons steentje bij aan een betere toekomst. Voor gas is het helaas nog niet mogelijk om dit landelijk groen aan te bieden. We verwachten overigens wel dat we in de toekomst groen gas kunnen gaan leveren. We houden u hierover op de hoogte.

Meer weten? Bekijk ons stroometiket!

Heb ik een opzegtermijn?

De opzegtermijn van uw nieuwe contract bedraagt 30 dagen.

Ik heb nu het product 100% Sociaal Groen met Fairtrade gas? Is dit bij Innova Energie ook mogelijk om aan te sluiten?

Zoals het er nu naar uitziet, gaan we dit product binnenkort wel introduceren. We zullen je direct informeren zodra het product er is. Overigens leveren wij nu al 100% groene stroom. Ook bij ons ben je dus verzekerd van duurzame energie.

Ik heb een klacht, wat nu?

  • Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar.
  • Laat uw klacht achter via het onderstaande formulier. Binnen 3 werkdagen kunt u een antwoord verwachten.

  • Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:

Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag

Inloggen lukt niet. Wat nu?

Het kan dat u het klantnummer en/of wachtwoord verkeerd heeft ingevuld of nog geen account heeft. Controleer uw klantnummer en stel uw wachtwoord opnieuw in via “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.