Algemene vragen

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Ik ben mijn wachtwoord vergeten’’ te klikken.

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?

Het komt wel eens voor dat ons meterstandenverzoek gekruist heeft met het moment dat u de meterstanden heeft doorgegeven. Als u een bevestiging heeft ontvangen van ons kunt u er vanuit gaan dat uw meterstanden is verwerkt. Heeft u (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij uw meterstanden nog verwerken.

Heeft u hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Hoe kan ik mijn opzegvergoeding van de vorige leverancier declareren?

Heeft uw vorige leverancier een opzegvergoeding bij u in rekening gebracht voor het overstappen en zouden wij die aan u vergoeden? Stuur dan uw gehele eindnota naar klantenservice@innovaenergie.nl. Houdt u er rekening mee dat dit niet geldt voor teruggevorderde vergoedingen/cadeaus.

De eindnota van de vorige leverancier dient tenminste het volgende te bevatten:

– De gehele eindnota (het liefst in PDF);
– Het gespecificeerde bedrag van de opzegvergoeding;
– De naam van de contractant (indien anders, graag uitleg meesturen);
– Het leveringsadres inclusief EAN-codes;
– De einddatum op de eindnota moet aansluiten op onze startdatum.

Waarom heb ik mijn maandelijkse factuur niet ontvangen?

Wij versturen vanaf mei 2020 geen facturen meer naar klanten die voor automatische incasso hebben gekozen. Uw facturen zijn altijd terug te vinden op uw Mijn Innova. Wilt u toch liever elke maand uw factuur blijven ontvangen per e-mail? Vink deze optie aan in uw Mijn Innova.

Waar moet mijn bewindvoerder en schuldhulpverleners zich melden?

De bewindvoerders en schuldhulpverleners kunnen zich vanaf 1 november melden bij Innova Energie.

Heeft Innova Energie ook groene energie?

Bij Innova Energie bent u verzekerd van 100% groene stroom. Met energie uit water, wind en zon dragen wij ons steentje bij aan een betere toekomst. Voor gas is het helaas nog niet mogelijk om dit landelijk groen aan te bieden. We verwachten overigens wel dat we in de toekomst groen gas kunnen gaan leveren. We houden u hierover op de hoogte.

Meer weten? Bekijk ons stroometiket!

Heb ik een opzegtermijn?

De opzegtermijn van uw nieuwe contract bedraagt 30 dagen.

Ik heb nu het product 100% Sociaal Groen met Fairtrade gas? Is dit bij Innova Energie ook mogelijk om aan te sluiten?

Zoals het er nu naar uitziet, gaan we dit product binnenkort wel introduceren. We zullen je direct informeren zodra het product er is. Overigens leveren wij nu al 100% groene stroom. Ook bij ons ben je dus verzekerd van duurzame energie.

Ik heb een klacht, wat nu?

  • Bekijk de veelgestelde vragen, wellicht staat er een oplossing voor u klaar.
  • Laat uw klacht achter via het onderstaande formulier. Binnen 3 werkdagen kunt u een antwoord verwachten.

  • Liever niet digitaal? Stuur uw klacht op naar:

Innova Energie B.V.
Oude Middenweg 85
2491 AC Den Haag

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan bij Inloggen op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.