Neem contact op of regel direct zelf uw energiezaken


 

Zelf regelen via Mijn Innova

Wist u dat u veel energiezaken zelf kunt regelen? Uw termijnbedrag verlagen of verhogen, automatische incasso instellen, uw facturen en contractgegevens bekijken of uw verbruik nagaan. Regel het in een handomdraai.

Inloggen Mijn Innova    Hulp nodig met inloggen?


 

Veelgestelde vragen

Top 5 meest gestelde vragen

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Ik ben mijn wachtwoord vergeten’’ te klikken.

Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?

Het komt wel eens voor dat ons meterstandenverzoek gekruist heeft met het moment dat u de meterstanden heeft doorgegeven. Als u een bevestiging heeft ontvangen van ons kunt u er vanuit gaan dat uw meterstanden is verwerkt. Heeft u (nog) geen bevestiging gehad? Dan moeten wij uw meterstanden nog verwerken.

Heeft u hier toch nog vragen over? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?

U kunt uw termijnbedrag snel en eenvoudig aanpassen via Mijn Innova. Wij adviseren u een redelijk termijnbedrag te kiezen, zodat u op de volgende nota niet voor onaangename financiële verrassingen komt te staan.

Via Mijn Innova kunt u niet maximaal verhogen of verlagen. Heeft u een goede reden om dit wel te doen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 070-3016610.

 

Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?

Het kan gebeuren dat zowel uw oude als nieuwe energieleverancier rond de overstapdatum een bedrag bij u in rekening brengt. Geen zorgen, de door u betaalde termijnbedragen worden altijd verrekend op de eindnota zodat u nooit teveel betaalt.

Bent u per de eerste van de maand overgestapt? Dan crediteren wij automatisch de termijnnota die bij u geïncasseerd is voor de nieuwe maand.

Hoe kan ik mijn opzegvergoeding van de vorige leverancier declareren?

Heeft uw vorige leverancier een opzegvergoeding bij u in rekening gebracht voor het overstappen en zouden wij die aan u vergoeden? Stuur dan uw gehele eindnota naar klantenservice@innovaenergie.nl. Houdt u er rekening mee dat dit niet geldt voor teruggevorderde vergoedingen/cadeaus.

De eindnota van de vorige leverancier dient tenminste het volgende te bevatten:

– De gehele eindnota (het liefst in PDF);
– Het gespecificeerde bedrag van de opzegvergoeding;
– De naam van de contractant (indien anders, graag uitleg meesturen);
– Het leveringsadres inclusief EAN-codes;
– De einddatum op de eindnota moet aansluiten op onze startdatum.

 


Staat uw veelgestelde vraag er niet bij?

Bekijk alle veelgestelde vragen

 

Neem contact met ons op

Onze klantenservice staat maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 voor u klaar. Wij werken momenteel op basis van een contactformulier om al uw vragen sneller te kunnen behandelen. Ga naar het contactformulier en wij doen ons best om hier binnen 3 werkdagen op te reageren.

Naar het contactformulier

 

Geen stroom? Geen paniek!

U kunt 24 uur per dag bellen met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009. Uw melding komt dan rechtstreeks bij uw netbeheerder, zodat die meteen iets voor u kan doen.