Klanten

Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?

Controleer voor de zekerheid of u uw klantnummer en/of wachtwoord goed heeft ingevoerd. Indien dit het geval is, kan het ook zo zijn dat uw Mijn Innova account (nog) niet geactiveerd is. U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘’Wachtwoord vergeten’’ te klikken.

Mijn Innova werkt niet goed. Wat nu?

Het is mogelijk dat u een verouderde versie van uw browser gebruikt of cookies weigert. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen via “Wachtwoord vergeten”.

Wat is mijn klantnummer?

U vindt uw klantnummer op uw facturen, in uw contract of in de e-mails die wij u hebben toegestuurd. Het klantnummer is een uniek nummer wat uit 6 tot maximaal 10 cijfers bestaat.

Wat zijn mijn inloggegevens?

Uw gebruikersnaam is uw klantnummer en uw wachtwoord heeft u ontvangen bij het aanvragen van uw account. Bent u uw wachtwoord vergeten?
Klik dan bij Inloggen op “Wachtwoord vergeten”.

U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

 

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?

U kunt uw persoonsgegevens snel en eenvoudig wijzigen via Mijn Innova. Wilt u uw contract overdragen aan een ander of een naamswijziging van de contractant doorvoeren? Neem dan contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen?

Een contactpersoon kunt u gemakkelijk zelf toevoegen via Mijn Innova. Hiervoor dient u de volgende persoonsgegeven door te geven, voor- en achternaam, geboortedatum en eventueel contactgegevens als e-mailadres en telefoonnummer.

Houd er rekening mee dat een contactpersoon alleen gemachtigd is om inhoudelijke informatie rondom het energiecontract te bespreken en/of wijzigen. Contractuele wijzigingen kunnen alleen worden uitgevoerd door de contractant.

Wanneer geef ik mijn verhuizing door?

Wij ontvangen uw verhuisbericht graag minimaal 14 dagen voor de sleuteloverdracht, zodat wij uw energiecontract zorgeloos voor u kunnen meeverhuizen. U kunt uw verhuizing gemakkelijk doorgeven via Mijn Innova.

Go to Top